erik_aik Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag har hittat blommor på spelet kan man använda dom på nåt sätt, när man dejtar t.ex ? och hur gör man då? vart finns alla blommor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ja blommorna kan man lämna till flickvännerna. Då tar du bara med blomman till tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ja. ställ dig bara framför din flickvän och tryck på L1 tror jag sen så ger CJ blommorna till flickvännen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_aik Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Okej vart kan man hitta blommor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Okej vart kan man hitta blommor? Lite överallt det finns t.ex en mitt på Julius Thruway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_aik Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Okej nån som vet var man kan blommor i Los Santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Okej nån som vet var man kan blommor i Los Santos? Ja det ska finnas i Glen Park har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Japp, i Glen Park finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Blommor finns på nästan varje bensinmack har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Blommor finns på nästan varje bensinmack har jag för mig. Jupp, på alla bensinmackar, sen på lite andra ställen runtom i San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Prova att slå folk med blommorna, det låter som man piskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts