Crice Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Hur gör man med helikoptern på Demolotion man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Vad är det för uppdrag. Frächa upp mitt minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Du får uppdraget av Avery Carrington(Cowboyen) och ska plantera 4 bomber i ett bygge på 7 min. Efter golfbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Jag såg i officiella stategiguiden ett ganska lätt tips som hjälpte för mig. Börja uppifrån och akta dig för gubbarna. Ett tips till är att ta 10 sekunder extra på att sikta in dig när du släpper bomben så att du inte missar. För gör du det så slår gubbarna sönder helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts