Jacker Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Detta verkar kunna bli ett mycket intressant spel! Det blandar Action och Horror på ett mycket bra sätt (att döma av det vi sett). Vad jag förstått så verkar det kunna bli allt Doom3 aldrig blev. Mer info på IGN. Nån som vet ugnefär när det släpps? Jag har hört Q2 2005... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 1. Det har funnits typ sjuhundraelva trådar om FEAR redan... m'kaaay? Leta reda efter dem på Search. 2. Det kommer enligt ett flertal spelmagasin och websidor som baserar sig på multimedia att det kommer släppas i Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 1. Jag har sökt på F.E.A.R. Fick inget napp, testa själv. 2. Hadde bump'at en gammal F.E.A.R tråd hadde jag fått skit för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Finns redan en sån här tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Men gör såhär, Sök på spelet och se vad ni hittar. Jag hitta inte ett skit! Även om jag hittat en äldre tråd hadde alla klagat på att jag dragit en gammal topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Men gör såhär, Sök på spelet och se vad ni hittar. Jag hitta inte ett skit! Även om jag hittat en äldre tråd hadde alla klagat på att jag dragit en gammal topic... Inte jag! för det var jag som skapade den... Tihi..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Spelet verkar bli bra, men S.T.A.L.K.E.R lär bli bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vad jag förstått så verkar det kunna bli allt Doom3 aldrig blev. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vad menar du? Otäckt/skrämmande/läskigt/bra eller något sådant skulle jag tro. Själv har jag inget emot Doom3, men det levde väll inte upp till allas förväntningar, antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vad menar du? Visserligen har jag inte spelat Doom3. Men av vad jag läst och hört om spelet så räknas det som en flopp. Det ska visserligen vara skrämmande, men inget bra spel i övrigt. F.E.A.R verkar däremot bli det som inte Doom3 blev, get it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Visserligen har jag inte spelat Doom3. Men av vad jag läst och hört om spelet så räknas det som en flopp. Det ska visserligen vara skrämmande, men inget bra spel i övrigt. Nä, Doom 3 var varken skrämmande eller ett bra spel i övrigt. Det missade på allting ID hade hypat så mycket om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Visserligen har jag inte spelat Doom3. Men av vad jag läst och hört om spelet så räknas det som en flopp. Det ska visserligen vara skrämmande, men inget bra spel i övrigt. F.E.A.R verkar däremot bli det som inte Doom3 blev, get it? Nej, jag tycker att doom3 är ett underbart spel.. cch de senaste screenisarna jag sett från F.E.A.R som för övrigt kom idag var inte speciellt imponerande. sen tycker jag inte att du ska säga att vissa spel är "dåliga" om du inte spelat dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Nä, Doom 3 var varken skrämmande eller ett bra spel i övrigt. Det missade på allting ID hade hypat så mycket om. Tycker D3 var helt ok. Dock var det som du sa inte speciellt skrämmande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Spelet verkar bli bra, men S.T.A.L.K.E.R lär bli bättre I äm hålling med till 100 percent!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts