Roxxy Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Doom sen något gammalt NFS spel. Riktigt kul var det iaf. Doom klarade man hur enkelt som helst då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nu minns jag.. Jazz Jackrabbit. Fyfan vad kul jag hade med det. Multiplayer-banan där man bara faller är riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 JJ.. hm.. tror ja har de spelet här nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 GTA 1, 1996 om jag inte minns fel. Det var väll det som satte igång spelandet för min del, innan var jag ute och umgicks, det slutade med att jag mördade människor i dålig pixlar. Vilket öde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) GTA 1, 1996 om jag inte minns fel. Det var väll det som satte igång spelandet för min del, innan var jag ute och umgicks, det slutade med att jag mördade människor i dålig pixlar. Vilket öde.. Hehe..samma här:D Redigerad 5 mars, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Hehe..samma här:D Oldschool power! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Min första dator var av AST Modell eller liknande. Fick den av Farsan när jag fyllde år, den var fan hightech på den tiden =). Första spelen var GTA 1 och Duke Nuke (eller hur det nu än stavas)... Men ja, det var tider det. Haha glömde ju SimCity2000! Värt att nämnas! Redigerad 5 mars, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Hmm .. Mario till min Windows 3,1 ... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jazz Jackrabbit spelade jag först. Jag älskar den gröne saten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jazz Jackrabbit (Det dära spelet med olika skor! Sugproppskor, simfötter, eldskor osv) Nåt skit som hette "117 Spel" som var en skiva med, ja, 117 spel i. Lejonkungen Djungelboken Ski Minns inte fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Nåt skit som hette "117 Spel" som var en skiva med, ja, 117 spel Den hade vi med, en grön skiva ? Sedan hade jag Ducktales . Kommer inte ihåg de allra första, men något i stil med ett fotbollsspel som jag inte kan namnet på. Sedan hade vi några alfonsspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jazz JackRabbit 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Jag hade också Jazz Jackrabbit. ...dock ettan. Sen, typ förra julen, fick jag tvåan av morsan. hon hade hittat den på 2:nd hand för typ en tia eller nå, så då spelade jag det ett tag. men nu när jag skulle installera det igen så hittar jag inte skivan. :'( den där andra kaninen(typ hans brorsa eller nå) var lätt bäst!! Redigerad 7 mars, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Prince of Persia 1 & 2 och King's Quest VI är dom jag kommer ihåg bäst (fortfarande grymt bra spel!) hehe, känner mig så gammal när jag kan säga till 7-åringar "jag kommer ihåg när hjälten i ett spel bestod av åtta pixlar och vi fick röja plats på hårddisken för de 25 megabyte vårt största spel tog." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Det enda spel jag kommer ihåg att jag spelade på min gamla 95 e motorcross madness. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Måste bara säga till dig MarkusE. That pic just made my day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Kommer ihåg nu mitt Super Nitendo. 500 installerade spel. Mario , Pacman o Tanks Fan vad jag satt vid 4 års ålder och spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag hade också Jazz Jackrabbit. ...dock ettan. Tyå förra julen fick jag tvåan av morsan. hon hade hittat den på 2:nd hand för typ en tia eller nå, så då spelade jag det ett tag. men nu när jag skulle installera det igen så hittar jag inte skivan. :'( den där andra kaninen(typ hans brorsa eller nå) var lätt bäst!! ÅH, nu minns jag också! Mm, hans brorsa var typ röd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 ÅH, nu minns jag också! Mm, hans brorsa var typ röd? Jupp. röd vare. (wubben ä röd lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Delade dator med min bror förr i tiden, då hade vi följande spel: -3D äventyr i människokoppen (el. vad de nu hette) -Backpacker, och mumindemot -Need for speed -GTA -Heroes of might and magic III (kul, än idag!) -Sim city (fan, hade nästan glömt bort! det är ju skitkul!) -AoE -RollerCoaster Tycoon -Settlers II, III -Larry Hade fler men kommer inte ihåg alla (var mest min bror som spelade ändå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts