Fredrico Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 De första spelen jag hade var nog Wolfenstein 3D och ett som hette Ordäventyret. Det var skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Shogun 2 och GTA1 vad jag kommer ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Doom har varit mästare 2 månader irad (privatserver) 1997... jag hadde inga andra spel än doom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 DOS spel Jazz Jackrabbit ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 DOS spel Jazz Jackrabbit ftw Jazz jackrabit ägde ut alla andra spel förrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Hmm, typ man var en gubbe som sprang runder, hämtade nycklar och gick runder. skumt, knas och porr! Hette det inte typ Chips nånting? Redigerad 27 februari, 2006 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Hette det inte typ Chips nånting? OH! Det var det nog, känner igen namnet. fan vad jag gillade de spelet ;D Edit; Tack Tack Redigerad 27 februari, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Chip's Challenge! Just fan. Hade mycket roligt med det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Chefren i skolan. Fan vad vi spelade det i Lågstadiet. Varje Lov satt vi i ca 6h och förökte med det. Hemma var det Accuta Soccer och Backpacker 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) OH! Det var det nog, känner igen namnet. fan vad jag gillade de spelet ;D Edit; Tack Tack Ja! Det var det jag nämnde på förra sidan! Minns också något spel, som jag spelade inte särskilt längesen, där man var en rullskridsko som åkte runt i banor, trixade upp öppningar och aktade sig för monster... Minns dock inte så mycket av det, kan någon förfriska mitt minne? Väldigt dåligt formulerat dock, rullskridskon vetefan var jag fick den ifrån... Var inte monster rullskridskor bland annat? Kul var det i alla fall. Redigerad 27 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 OH! Det var det nog, känner igen namnet. fan vad jag gillade de spelet ;D Edit; Tack Tack Minnen... Har dock för mig att min syrror var bättre än mig på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hade Super Mario, Waldo, nåt schackspel (stavning), Prince of Persia och några andra tråkiga som jag glömt. Sen har jag ju spelat en massa grymma spel på andras datorer som t.ex Chip's Challenge, Atlantis och GTA1 demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Mitt första minne är nog Commander Keen, och jag faktiskt har klarat ut alla spel i Keen serien! Chip's Challange minns jag med, särskilt när jag råkade radera min brors stavning! satan vad spö jag fick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Minns att Maniac Mansion: Day of the Tentacle var tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Cool Spots GTA 1 Pettsons Julkalender ( ) Backpacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Sierra gjorde detta spelet, 2D, var nån snubbe mot fiender med röda jackor typ Minns inte vad man skulle göra, döda dom tror jag men var skitkul Nån som minns det med min otroligt sugiga beskrivning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Sierra gjorde detta spelet, 2D, var nån snubbe mot fiender med röda jackor typ Minns inte vad man skulle göra, döda dom tror jag men var skitkul Nån som minns det med min otroligt sugiga beskrivning ? Är det kanske Space Quest 1: Roger Wilco in the Sarien Encounter? Redigerad 1 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Min första dator va typ som en telefon är nuförtiden. de va två spel på disketter. Ett va man typ e kub och hoppade på andra kuber och det andra var nån flyg grunka. men efter den va de Doom för hela slanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Är det kanske Space Quest 1: Roger Wilco in the Sarien Encounter? Nope, mycket mindre gubbar och så var det, sämre grafik än det också Om man tänker små gubbar som typ worms.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 DOS spel Jazz Jackrabbit ftw Nu minns jag.. Jazz Jackrabbit. Fyfan vad kul jag hade med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts