Foo Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 ...ooh det är ju min tråd ju ^^ Abuse (ska spela nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Man skjuter skelett I Nightmare 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Man skjuter skelett I Nightmare 3D. Det var inte så bra grafik... Sen var det massa bokhyllor med gömda rum och man tog massa blåa och röda drycker.. det fanns även häxor och mumier och massa sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jaaaaaa, Keen !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Backpacker och mysteriet på greveholm Ohh! Exakt vad jag tänkte skriva!! Edit: Ohh! Exakt vad du skrev för ett år och 5 dagar sedan!! Redigerad 21 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 ...ooh det är ju min tråd ju ^^ Abuse (ska spela nu) Abuse Hade dock bara en demo på det. Mitt första spel var PowerPete, han liknar American Dad lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Hmm, typ man var en gubbe som sprang runder, hämtade nycklar och gick runder. skumt, knas och porr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Vi hade något kul spel som man skjöt massa spöken i.. Typ skelett och sånt.. men jag kommer inte ihåg vad det hette. Var man typ en riddare i nått slott?Spelade ett sådant spel för ungefär 7 år sedan. Kommer inte heller ihåg vad det heter. Redigerad 21 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Grand Theft Auto San Andreas tror jag det hette Nej men jag kommer inte ihåg vilket det första spelet jag hadde till dator hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jaaaaaa, Keen !! KEEN4E, det var grejer det. Minns också något spel, som jag spelade inte särskilt längesen, där man var en rullskridsko som åkte runt i banor, trixade upp öppningar och aktade sig för monster... Minns dock inte så mycket av det, kan någon förfriska mitt minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Någon som minns Magic Carpet'? Vilka minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det var inte så bra grafik... Sen var det massa bokhyllor med gömda rum och man tog massa blåa och röda drycker.. det fanns även häxor och mumier och massa sånt. Det var asskul. Du vet inte vart man kan ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Vi hade bland annat "Doom", "SimCity 2000" och "Grand theft Auto". Wihie, det var skoj. Men jag brukade mest leka med min "shark" eller vad de hette, dedär hajarna man kunde köpa som det fanns olika sorter av. Jag hade en späckhuggare med röd keps, skinnbrallor och cowboy-boots. Medans min styvbror hade jättemånga, buhuu, bland annat dendär svarta med farliga händer som jag önskade mig. Aja, det var då det. Cyprez: Det där é inte Nightmare 3D. Det é någon dum remake du har hittat. Fy på dig. Redigerad 22 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Keen 4 Och Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Typ en flygplanssimulator. efter det kom duke nukem 3d. fruktansvärt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Typ samma som alla andra, Keen 1, Duke Nukem 1, Prince of Persia, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Min första spel va nog... Rayman 2: http://www.ugr.net/reviews/n64/images/ray2_02.jpg Theme Park World : och Nintendo Spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Silver <3 Fortfarande lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nightmare 3D Doom 1,2,3 och så klart duke nukem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Quake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts