Sir.Per Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Dom 5 första keen spelen och Zoom eller nåt minns ej var det hette :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Quake, Red Alert Hur kunde jag glömma dessa? Det var iofs inte de första spelen jag spelade, men minns mycket väl hur jag och en kompis spelade igenom Quake för många, många år sen... Och hur stolt man var över att ha två datorer båda kapabla till att spela Red Alert. Givetvis spöade jag alla, inklusive min storasyter över nätverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Duka Nukem spelade jag hos en polare... Diablo 1 hos en polare...NFS 1(den allra första ettan strax efter den kommit ut) NFS 2, Sen fick jag min egna dator... Där hade jag NFS3: Hot pursuit. Diablo. De var väl de första. Hmm, nåt Monkey Island spel också. Juste, och den absolut först Unreal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Själv var man frän nog att ha en Macintosh! Då var det spel som Spacejunkies, PaperAirPlane, Banandimma, Morot, Frogger, Frogs och mängder med andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Måste varit Kosmounaut eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Space Invaders såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Mitt första spel till min första dator var FIFA 2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 GTA 1, Duke Nukem osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Power Pete, ett gammalt spel där man var en leksaks-actiongubbe i en leksaksbutik där alla andra leksaker blivit galna. (till Mac) Efter det kommer Duke, Doom och Abuse Redigerad 25 mars, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Mitt allra första var Jazz Jackrabbit =)fan vad det spelet var kul =)sen var det GTA 1,Unreal,något spel där man var en robot /man kunde völja mellan en röd och en blå)det var kul med och sist men inte minst Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Kan den där bollgubben möjligtvis heta Samus Aran? Metroid-tjejen. Yeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Wonderboy eller vad fan det hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Familjen addams ! hade en dator som ungefär var lika stor som ett modem eller nåt :S och så hade jag hugo ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 FIFA 97 eller nåt till SEGA, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Quake, Fifa 97 och NHL 97 Sen hade ja något kanin spel med men kommer inte ihåg va de heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 NHL 95 är det jag kommar ihåg bäst iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Lemmings. Säkert något mer, men inget jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Alla Keen spelen. Vilka minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Typ nå Emil i Lönneberga spel De ägde ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ska vi se... Lemmings Bip Bop Rattle Race Winter Olympics Tic-Tac-Toe MsRöj Ca 1000 patienser Asteroids Spel med en mus som skulle ta ost... + Andra som jag säkert har glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts