Foo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Jag känner mig skyldig till alla konstigt undersökningar så här kommer en fråga som man får svara själp på istället., Jippi tänker alla... Duke Nukem http://download.dosgamesarchive.com/dnukem.gif Abuse Keen 4 Blues Brothers Redigerad 16 februari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Sam & Max: Hit the Road Duke Nukem 3D Goblins 3 Little big adventure Gta 1 å massa andra Redigerad 25 mars, 2005 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hmm, tänker så det knakar. Atlantis kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Första datorn var en jääävligt gammal burk, spelen där var knappt spel. Ena var en "flygsimulator", med en litet flygplan som flög över ett rosa fält. Fattade inget. Det andra var ett där man skulle servera massa öl, det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) . har kvar min första dator.. A1200/030/28... har tusentals disketter till den.. och även spel på hårddiskarna... kan inte räkna upp alla dom spelen Redigerad 17 februari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Kb!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ett av de första spelen jag fick var man en liten ungdjäkel som skulle kasta ut post från en cykel till husen. Var faktiskt jäkligt kul. Sen gamla goda Duke Nukem 3D och Doom I förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ett av de första spelen jag fick var man en liten ungdjäkel som skulle kasta ut post från en cykel till husen. Var faktiskt jäkligt kul. Sen gamla goda Duke Nukem 3D och Doom I förstås. Paperboy menar du? Som var till nintendo 8-bit och inte dator.. ? Själv hade man Doom som första spel sen kom Quake sen Duke Nukem sen Wolfenstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Eh...HUGO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Microsoft Football... NEJ FÖRRESTEN! fan kom på det nu.. min pappa köpte en sån där dator som man bara kan spela spel på.. liksom hela "datorn" är tangenbordet och till den hade jag nåt kefft fotbolls spel men också typ ett spel med en rymdgubbe som kunde förvandla sig till en boll eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Pingu och nåt Microsoft Golf spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Microsoft Football... NEJ FÖRRESTEN! fan kom på det nu.. min pappa köpte en sån där dator som man bara kan spela spel på.. liksom hela "datorn" är tangenbordet och till den hade jag nåt kefft fotbolls spel men också typ ett spel med en rymdgubbe som kunde förvandla sig till en boll eller nåt! Kan den där bollgubben möjligtvis heta Samus Aran? Metroid-tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Backpacker och mysteriet på greveholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Prince of Persia, Duke Nukem 1, Keen 1, Descent, nått Formel 1-spel... Sen kom Doom, Duke Nukem 3D, GTA, och lite annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det ända i spelväg jag hadde var nån mongo version av Paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Prince.. och Wolfenstein 3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nåt hugo spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 MINRÖJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Quake, Red Alert, ngt Star Wars-lir i första person.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ooo nostalgi. Pyramiden tror jag var mitt första spel. Fan va jag och familjen försökte oss ta igenom vassen i början. Sen fick jag Screamer Rally men jag kan inte lira det längre i jävla xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts