Juane Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag har fastnat på uppdraget som man får av den där p.i.m.p snubben som heter mike toreno !! nån som har nåt tips eller nån bra kod som man kan ha på uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vad är det för uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Uppdraget heter mike toreno asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Säger mig inte vidare mycket, minns liksom inte vad det är för uppdrag. Vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Säger mig inte vidare mycket, minns liksom inte vad det är för uppdrag. Vad ska man göra? Man ska köra en bil sen så pratar man i mobil.. sen så säger typ mannen som man ska rädda att han hör fiskmåsar. så åker man till hamnen o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Åk hela tiden dit du ska sen kommer du att hitta honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Åk först mot hamnen men var beredd att åka in på flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Dohery, Hamnen, FLygplatsen... Det är dit man ska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Sen ska man leta reda på den satans vanen med. Det hade jag problem med de första försöken, men det löste sig efter några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts