Jump to content

Vilka låtar


Frenzy
 Share

Recommended Posts

Mm gör det din efterblivna 14is...

Jag är bra mycket mer begåvad inom musik än dig. För övrigt, det som du utövar är inte ens musik.

Mycket mer begåvad än dig?

Vad är mest musik? Att kunna spela svåra solon på gitarr (eller vilket instrument pixi nu spelar) eller att rappa*host*prata*host* om horor och "niggaz"?

Men som topp3 säger,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kan spela blinka lilla stjärna på piano. Är jag inte duktig?

Men jag kan iaf hålla med om att rap bara är massa onödigt babbel, men det är ju oftast sköna basgångar osv i låtarna. Och sen finns det ju folk som kan tycka att det där babblet är fint och att dom håller med om det dom säger.

Så jag tycker ni ska sluta klanka ner på Cortez bara för han tycker om just sådan musik. Folk har faktiskt olika smak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag kan iaf hålla med om att rap bara är massa onödigt babbel, men det är ju oftast sköna basgångar osv i låtarna. Och sen finns det ju folk som kan tycka att det där babblet är fint och att dom håller med om det dom säger.

Så jag tycker ni ska sluta klanka ner på Cortez bara för han tycker om just sådan musik. Folk har faktiskt olika smak.

Och Cortez klankar inte på någon då? Läs hans tråd Musik, Mening eller vad den nu heter.

För övrigt, skön gratis HipHop UTAN rap, Sindustry, Sök lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...