R2D2 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Mm gör det din efterblivna 14is... Jag är bra mycket mer begåvad inom musik än dig. För övrigt, det som du utövar är inte ens musik. Mycket mer begåvad än dig? Vad är mest musik? Att kunna spela svåra solon på gitarr (eller vilket instrument pixi nu spelar) eller att rappa*host*prata*host* om horor och "niggaz"? Men som topp3 säger, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Sweet - ballroom blitz iron maiden - run to the hills space truckin kommer inte ihåg vilket band som gjort den.. green day en massa låtar:) rage against the machine - wake up...sen e massa fler låtar + några solon här o där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Sweet - ballroom blitz iron maiden - run to the hills space truckin kommer inte ihåg vilket band som gjort den.. green day en massa låtar:) rage against the machine - wake up...sen e massa fler låtar + några solon här o där.. Deep Purple har väll gjort Space trucking? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Deep Purple har väll gjort Space trucking? Mycket möjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Wee! Jag har lärt mig en ny låt på synt Sonic adventure - Speed up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ingen, trots detta är ju kung på musik... Btw. Kul det hade varit att vara cirkusbarn, talang på allt. Typ som bröderna Marx! Ojojoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag kan spela blinka lilla stjärna på piano. Är jag inte duktig? Men jag kan iaf hålla med om att rap bara är massa onödigt babbel, men det är ju oftast sköna basgångar osv i låtarna. Och sen finns det ju folk som kan tycka att det där babblet är fint och att dom håller med om det dom säger. Så jag tycker ni ska sluta klanka ner på Cortez bara för han tycker om just sådan musik. Folk har faktiskt olika smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Men jag kan iaf hålla med om att rap bara är massa onödigt babbel, men det är ju oftast sköna basgångar osv i låtarna. Och sen finns det ju folk som kan tycka att det där babblet är fint och att dom håller med om det dom säger. Så jag tycker ni ska sluta klanka ner på Cortez bara för han tycker om just sådan musik. Folk har faktiskt olika smak. Och Cortez klankar inte på någon då? Läs hans tråd Musik, Mening eller vad den nu heter. För övrigt, skön gratis HipHop UTAN rap, Sindustry, Sök lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts