AE_Dave Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Häh? Iron Man? Tror inte Sabbath har gjort en cover på Maidens Iron Maiden. Jag ska lära mig Dyers Eve! Kan redan introt och verserna, ska nog gå bra. Hmm, en cover på maidens låt? Nåja vet inte, det kan nog stämma. Lyssnar ju iofs inte så mye på Iron Maiden. Cortez: Seriöst, blir så fruktansvärt less på di när du trycker ner andras musiksmaker. Vadå "Det du lyssnar på är ändå inte musik.", sorry men, vafan menar du med det? Vad säger du om jag säger 'Det DU lyssnar på är inte musik. Utan att det bara är nåt konstigt.... grejs. Javisst, du blir enormt sur och arg. Alltså, förlåt om jag säger såhär men ska jag tala ärligt så måste du ju fan ha nån hjärnrubbning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag tycker cortez är schysst här på formet... Ja, när han inte skriver något då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag tycker cortez är schysst här på formet... Ja, när han inte skriver något då! Ligger något i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Haha, det där är skräp jämfört med vad jag gör idag. Men om vi jämför det med det som du gör är det musik som spelas i hela världen. Smart speciellt när det du skrev inte har nånsomhelst begriplig mening men jag antar att det ska betyda att den musik jag lyssnar på är skit eftersom alla andra inlägg du skriver handlar om det. smart men tyvärr helt fel.. och om du inte fattar varför det är fel så kan jag inte hjälpa dig. ja menar, det du lyssnar på (antar att det är rap) tycker jag är skit, men visst erkänner jag att det är musik och visst får du tycka det är bra. men då kan du ju ge fan i att dumförklara alla som inte lyssnar på rap edit* blir så förbannat less när alla topicar om musik inehåller samma bråk om vilken musikstil som är bäst Redigerad 17 februari, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Men ge er, det går inte att diskutera sansat med Cortez. Han är som barnen i öppna förskolan, han har inte begripit än att det finns en värld utanför hans lilla bubbla. Vill ni att han ska förstå, sänk er till hans nivå. Ni förlorar all värdighet, men Cortez kommer begripa åtminstonde. Redigerad 17 februari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Men ge er, det går inte att diskutera sansat med Cortez. Han är som barnen i öppna förskolan, han har inte begripit än att det finns en värld utanför hans lilla bubbla. Vill ni att han ska förstå, sänk er till hans nivå. Ni förlorar all värdighet, men Cortez kommer begripa åtminstonde. .Redan försökt, och misslyckats! I tråden om tupac FÖRSÖKTE jag hålla mig men förlorade humöret där också! Det ända jag kan göra är ignorera cortez, och hoppas att han någon dag inser hur korkat det egentligen är med "musiksmaksbråk"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Gura: För mycket att räkna upp. Brukar ibland ha på radion å bara planka låtar sådär. Men, får väl skriva några då Black Sabbath: Paranoid (solo å allt) Iron Man Sabbath Bloody Sabbath War Pigs Kiss: Strutter Goin blind (skön låt) Creatures of the night (alla licks mm.) God Of Thunder Weezer: Buddy Holley (solo) In the Garage (solo) Surf Wax America Q.O.T.S.A: Go with the flow (licks, solo allt) No one knows Orka skriva allt jag kan på bas då (har spelat i några år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Jag kan spela (på gitarr): Iced earth: 1. Burning times 2. Melancholy (Holy martyr) 3. My own savior 4. Dark saga/Last laugh 5. Watching over me 6. Consequences 7. Blessed are you 8. Prophecy/40. Birth of the wicked/ 41. The coming curse 9. Scarred/38. Slave to the dark/ 39. A question of heaven 10. Stand alone 11. I died for you 12. The hunter 13. Vengeance is mine 14. Depths of hell 15. The Reaping stone 16. Disciples of the lie 17. 1776 18. Violate 19. Diary 20. Angels holocaust/ 36. Stormrider/ 37. The path I choose 21. Mystical end 22. Brainwashed 23. Burnt offerings 24. Pure evil 25. Travel in Stygian 26. Written on the walls 27. Funeral 28. Jekyll and Hyde 29. Transylvania 30. When the night falls 31. Desert rain 32. Greenface 33. Dante’s inferno 34. Last December 35. Wolf 42. Colors 43. Curse the sky 44. Life and death 45. Burning oasis 46. The devil to pay/ 47. Hold at all coast/ 48. Highwater mark Iron maiden: Iron maiden Phantom of the opera Sanctuary Wrathchild Purgatory Killers The number of the beast Run to the hills Hallowed be thy name Invaders The trooper Flight of Icarus Where eagles dare Revelations Aces high Powerslave Two minutes to midnight Rime of the ancient mariner Caught somewhere in time Wasted years The evil that men do Holy smoke Fear of the dark Sign of the cross Futureal The clansman The wicked man Ghost of the navigator Brave new world Dream of mirrors Blood brothers Out of the silent planet Dance of death Montsegur Opeth: The leper affinity Deliverance Wreath Master's apprentice's A fair judgement Forest of october Advent White cluster Hope leaves In my time of need Harvest The drapery falls Kiss: Strutter Deuce Topp3: Håller också plektrumet ungefär sådär. Redigerad 17 februari, 2005 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Topp3: Håller också plektrumet ungefär sådär. Med både pekfinger och långfinger? Det kanske inte syntes så bra på bilden. Iallafall, vad jag vet så är det rätt ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Med både pekfinger och långfinger? Det kanske inte syntes så bra på bilden. Iallafall, vad jag vet så är det rätt ovanligt. Aha. Nej jag håller inte med långfingret. Bara när jag spelar ackord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Lite ur Vermilion, Pt. 2 på akustisk gura. Obey your master. Redigerad 17 februari, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Mm gör det din efterblivna 14is... Jag är bra mycket mer begåvad inom musik än dig. För övrigt, det som du utövar är inte ens musik. Jag spelar ingenting. Så jag kan inte vara sämre än dig. Och jag är glad för att jag inte kan rappa. Jag vill inte skämma ut mig lika mycket som dig.. Och hade jag spelat något. Så hade jag i stortsett trampat ner dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Mm gör det din efterblivna 14is... Jag är bra mycket mer begåvad inom musik än dig. För övrigt, det som du utövar är inte ens musik. Det du utövar är inte musik snarare, jävla feta negrer som sjunger om sina horor och droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Det du utövar är inte musik snarare, jävla feta negrer som sjunger om sina horor och droger. Det var lite lågt, det är inte bara negrer! Tänk på Eminem! Redigerad 18 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Med både pekfinger och långfinger? Det kanske inte syntes så bra på bilden. Iallafall, vad jag vet så är det rätt ovanligt. Jag håller också så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det var lite lågt, det är inte bara negrer! Tänk på Eminem! Iofs, men jag är så jävla trött på Cortez och hans jäkla tjat om att RAP-musik är bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Here we go. Bråket är ett faktum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Bas Guns & Roses(typ) - Knockin' on heavens door Gylene(Stavning?) Tider - Sommartider Synt (Kan spela nästan vilken låt som helst på synt, bara jag hör den innan) Zelda: OOT - Alla ocarina låtar (Samma med MM) Super Mario Bros - (Gissa vilken låt ) Metal gear solid 2 - Main Theme Sonic the hedgehog2 - Boss Theme Med mera. Btw, ser ut som det börjar bli bråk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Solon är inte min grej, jag satsar mer på... typ.. Hetfield-liknande lir. Fast vissa solon är högst intressanta och värda att lära sig, som det i One. Btw., hur håller ni (gitarrspelare) plektrumet? Jag har upptäckt att jag håller likadant som James, har hållit så ända sen jag började. Kul med tanke på att vi fyller år på samma dag och allt.. Om det är du på bilden så är jag avundsjuk... För det liknar en Les Paul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Kom på några mer, ...And justice for all (welcome home) sanitarium (vet inte om jag skrev den i min förra post) disposible heroes the thing that should not be until it sleeps början till mama said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts