Frenzy Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Just det ! Vilka låtar kan du spela ? och på vilket instrument ? Skulle vara kul att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) För många för att skriva upp men nåra e väll slipknot - duality iron maiden - run to the hills murderdolls - she was a teenage zombie o en MASSA andra EDIT: på trummor Redigerad 16 februari, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Hoo boy... räknar bara upp låtar jag kan hela av (på gitarr då va): Seek and Destroy Creeping Death For Whom the Bell Tolls Master of Puppets Welcome Home (Sanitarium) (Lyckades med det idag.. wie) Blackened The Frayed Ends of Sanity (mja.. typ. :"> ) Enter Sandman Minus Human Dirty Window Ja, bara Metallica-låtar, men wtf. Kan en herrans massa riff också, och nationalsången. Hmm, kan hela solot i introt på One också. Är väldigt stolt över det. Uppdatering igen. Kan i stort sett hela Am I Evil?, inkl. solo-grejsimojset i introt. Redigerad 16 februari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Basgången till Smoke on the water. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag kan rappa vilken låt som helst, om jag får träna på texten i ett par timmar kan jag den utantill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Living after midnight. Edit: På gitarr... Redigerad 16 februari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Kan lira: En björn och en tiger TNT Highway to hell thnderstruck Rock the night final countdown From the cradle to enslave The beutiful people (typ iaf ) Dirty deeds done dirt cheep smoke on the water typ halva paradise city Rammstein Circle (slipknot) Runnin with the devil Jump You really got me alla på bas så bara några är svåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Kan Alla metallicalåtar på trummor vilket jag är Ganska stolt över sen kan jag några på gitarr: seek `n destroy. blackened. fade to black. sanitarium. st.anger. dirty window. the unnamed feeling. enter sandman. creeping death. battery. nothing else matters. harvester of sorrow. sad but true. master of puppets. One. for whom the bell tolls. fuel. leper messiah. wherever I may roam. Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Gitarr: Metal Gear Solid - Theme (Hehehe ja faktiskt ) Metallica - Nothing else Matters (Stycken ur den inte hela) Led Zeppelin - Stairway to Heaven Black Sabbath - Iron Maiden (Refr.) Ac/Dc - TNT (Refr.) Ac/Dc - Hard as a Rock Ac/Dc - Heil Caesar 3 Doors Down (?) - Kryptonite (Intro och Refr.) ShineDown - Crying Out (Refr.) Rammstein - Engel (Intro.) Piano: Ehm... nånting om nå'n som gick i en skog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag kan rappa vilken låt som helst, om jag får träna på texten i ett par timmar kan jag den utantill. Och så får jag tilläga ett skratt.. HAHAHAHAHAHHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Black Sabbath - Iron Maiden (Refr.) Häh? Iron Man? Tror inte Sabbath har gjort en cover på Maidens Iron Maiden. Jag ska lära mig Dyers Eve! Kan redan introt och verserna, ska nog gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Smoke on the water... Till bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Smoke on the water... Till bas Du kan fan inte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Köpte en bas för exakt en vecka sen, men har inte börjat på kurs, kan typ lite av Iron Man, Smoke on the water och Seven Nations Army Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Alltså kan ni solona också på dem låtarna ni räknat upp? jaja här är några jag kan lira som jag kommer på just nu (inkl solo) Iron Maiden Run to the hills Fear of the dark Hallowed be thy name Running free Wickerman Metallica Blackened(fast solot kan jag inte hålla riktigt i rätt tempo) Nothing else matters Green Day Wake me up when september ends American idiot Bullewurd of broken dreams och låtar exlusive solon är måååååååånga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Och så får jag tilläga ett skratt.. HAHAHAHAHAHHA Mm gör det din efterblivna 14is... Jag är bra mycket mer begåvad inom musik än dig. För övrigt, det som du utövar är inte ens musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Mm gör det din efterblivna 14is... Jag är bra mycket mer begåvad inom musik än dig. För övrigt, det som du utövar är inte ens musik. Och vad menas med det? Musik är väl ändå musik? Du verkar gilla att starta bråk om musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Mm gör det din efterblivna 14is... Jag är bra mycket mer begåvad inom musik än dig. För övrigt, det som du utövar är inte ens musik. Var det inte du som la upp en fil där du rappade för ett tag sen? typ "cortez rappar" i sånna fall grabben du är hemskt begåvad killen! host host Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Var det inte du som la upp en fil där du rappade för ett tag sen? typ "cortez rappar" i sånna fall grabben du är hemskt begåvad killen! host host Haha, det där är skräp jämfört med vad jag gör idag. Men om vi jämför det med det som du gör är det musik som spelas i hela världen. Redigerad 17 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Alltså kan ni solona också på dem låtarna ni räknat upp? Solon är inte min grej, jag satsar mer på... typ.. Hetfield-liknande lir. Fast vissa solon är högst intressanta och värda att lära sig, som det i One. Btw., hur håller ni (gitarrspelare) plektrumet? Jag har upptäckt att jag håller likadant som James, har hållit så ända sen jag började. Kul med tanke på att vi fyller år på samma dag och allt.. Redigerad 17 februari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts