GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Oj, här har vi ju ett riktigt KISS-fan. Två skivor. Ojojoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Oj, här har vi ju ett riktigt KISS-fan. Två skivor. Ojojoj. 3 stycken om jag får be (som sagt, kolla första sidan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag har 4.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Kiss är ju scheiise gut. Hade ett album med dom i fornstora dagar. När jag tvar typ 5. Ahh goda minnen. Men nu är det mest Maiden och annan Metal som gäller men Kiss har det fortfarande i blodet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Kiss är ju scheiise gut. Hade ett album med dom i fornstora dagar. När jag tvar typ 5. Ahh goda minnen. Men nu är det mest Maiden och annan Metal som gäller men Kiss har det fortfarande i blodet. Brukar du lyssna på Kiss nuförtiden då? och vad betyder scheiise gut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 och vad betyder scheiise gut?? Scheisse = Skit. Gut = Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Scheisse = Skit. Gut = Bra. OK, tack, har börjag använda det utrycket i skolan så ingen fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 AC/DC är rätt bra, men har inget album. Någon som vet hur många låtar och album de gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 AC/DC är rätt bra, men har inget album. Någon som vet hur många låtar och album de gjort? Album är väl runt 24 st och låtar är obeskrivligt många och alla är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Okej, funderade nämligen på om en mp3 skiva på 700 mb räcker till för samtliga låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Okej, funderade nämligen på om en mp3 skiva på 700 mb räcker till för samtliga låtar? Kolla på första sidan av denna topic så står mina favoritlåtar av AC/DC de kan du kanske ladda ner på mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag vet hur jag kan få tag i låtarna, (diskuteras inte här), men jag vill veta om samtliga av deras låtar får plats på en 700 mb cd-r skiva då man bränner skivan till en mp3 skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag vet hur jag kan få tag i låtarna, (diskuteras inte här), men jag vill veta om samtliga av deras låtar får plats på en 700 mb cd-r skiva då man bränner skivan till en mp3 skiva. Jag har försökt bränna låtar på en 700 mb-skiva (CD) det fick plats med 18 ganska långa låtar så det går nog inte att få alla AC/DCs samtliga låtar på en CD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag har försökt bränna låtar på en 700 mb-skiva (CD) det fick plats med 18 ganska långa låtar så det går nog inte att få alla AC/DCs samtliga låtar på en CD Jo visst, du brände då i vanligt CD-format.. jag ska bränna i MP3-format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 I vår engelsk-svenska ordbok i skolan stod det att AC/DC betydde bisexuell. sen så kollade jag i min där hemma och alla andra jag har tillgång till och det sstod ingenting sånt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 AC/DC fick väl sitt namn från en dammsugare eller vad var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jag tror det var Malcom Young som hittade namnet på en symaskin.. AC/DC är en förkortning för Alternating Current/Direct Current, dvs växelström/likström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ac/Dc 4 Lajff =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Kiss & AC/DC. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 I vår engelsk-svenska ordbok i skolan stod det att AC/DC betydde bisexuell. sen så kollade jag i min där hemma och alla andra jag har tillgång till och det sstod ingenting sånt där Förut (när jag inte kunde namnet) försökte jag skriva in AC/DCs hemsida och skrev ac-dc.com när jag kom dit stod det att det var en p-sida sedan läste jag på ett AC/DC dvd-fodral att adressen är acdcrocks.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts