Pimpen Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ja i tyskland kör dom med ZZ på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Nej, det gör de inte. Det är bakvända ZZ = SS. Smartass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Shit alltså!! nu har jag vart i Estland i 1 dag.... köpte två spel (Splinter Cell:Pandora tomorrow och Theme hospital) för 400 estniska penagar (200:- Svenska !!!!!!!!!), och samtidigt köpte jag Back in black CDn och Let there be rock CDn!!! 200 spänn för båda synd bara att jag inte hade råd med Kiss CD The wery best off Kiss men jag är nöjd ändå!! exakt allt är halva priset (400 Estniska=200 Svenska!!) fan va grymt det var där alltså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Köp inte samlingsskivor ditt spån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Köp inte samlingsskivor ditt spån. Vad då samlingsskivor?? menar du att det bara finns deras bästa låtar där? om det är så, så fanns det iallafall 2-3 låtar som jag inte hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Skit i samlingsgrejorna och köp albumen istället din jäkla lur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det är ju fan omöjligt att hitta... men KISSs CD Lick it up blir nästa på listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ska du hämnas din lilla flockpirat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Nej... men jag fatta inte riktig vad du menar, och så är du otrevlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Din lille snyltare! Jag är trevligheten själv, i dess otrevliga form. Din hurk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Din lille snyltare! Jag är trevligheten själv, i dess otrevliga form. Din hurk. Jaja, nu får vi sluta med offtopic och återgå till ämnet. när jag var hemma hos min kompis som har en S*xbox så lirade vi Burnout 3 i takt med "rock'n'roll all nite" låten fan vad det röjde... och gav spelglädje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Köp REVENGE istället. Hämnd. Därav frågan "ska du hämnas"...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Båda banden är dåliga om du frågar mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Båda banden är dåliga om du frågar mig ! Vilka band?? (Revenge??, Kiss??? ) Redigerad 8 april, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Ni är korkade hela bunten. Redigerad 8 april, 2005 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Båda banden är dåliga om du frågar mig ! Det var ingen som frågade dig men jag håller fullständigt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kiss råäger Deuce å Gold Gin äger så hårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Kiss råäger Deuce å Gold Gin äger så hårt.. Lol "Cold Gin" heter den.... okej inte så märkvärdigt.... vilka skivor har du då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Greatest Kiss, Hotter then Hell, Crazy nights å destroyer eller vaden heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Greatest Kiss, Hotter then Hell, Crazy nights å destroyer eller vaden heter OK, jag har Greates och Destroyer (kolla första sidan i den här topicen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts