Frenzy Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Metallica Some kind of monster (<-- Grymm som Vad handlar den om? tänkt köpa den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vad handlar den om? tänkt köpa den... Den handlar om den mer eller mindre kaotiska inspelningen av St Anger runt 2001-2003 då Metallica anlitade en terapeut för att komma bättre överens. Mycket bra om man gillar bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Den handlar om den mer eller mindre kaotiska inspelningen av St Anger runt 2001-2003 då Metallica anlitade en terapeut för att komma bättre överens. Mycket bra om man gillar bandet. Japp. den är fett skön. gillar en grej på extra matrealet när lars och Kirk försöker gå in å chatta på en metallica hemsida men dom har fett probelm i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Uscha! tacka vet jag In Flames och Disturbed, osv Stort jävla pucko är vad du är. Har du svårt att läsa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Carnival of souls är skön.....Låter dock inte direkt som det"typiska" Kiss-soundet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Det var däröfr jag börja läsa topicen.. fall nån märkte det..bara newbs som skriver med zz Är det du som är frekurz på KAS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Är det du som är frekurz på KAS? Ne?... moget med rippoffs. kan ja få länk till hans profil hittade han inte Redigerad 17 februari, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag minns inte exakt vad han heter, men något is til med ditt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nu kan ni kolla min första post i denna topic... jag har editerat den en aning!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Usch! "I was...." some KISS-favoritlåt? En av deras klart sämsta låtar! Att de skulle sjunka så lågt så de försöker sig på disco-låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 AC/DC favoriterna: Highway to hell, Thunderstruck och nån jag inte minns namnet på. KIZZ favoriterna: Detroit Rock City och I love it loud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Nu har jag editerat ännu mer, synd att det inte fick plats med allt jag ville ha skrivet där.... och så vore det kul om fler ville skriva här... Anledningen till att jag gillar Kiss är att de sjunger om tjejer å sånt som i Strutter "Everybode sey she's looking good""I take her home and she sey maby baby" Redigerad 25 februari, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Okej... blir dubbelpost nu... men nu har jag editerat ännu mer! ... ja så att ni vet, och läs posen här ovanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Kort sagt, jag älskar Kizz! (jag skriver med Z för att i kiss loggon så ser S:en ut som Z:an fast åt andra hållet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Sluta gör det då. Du drar skam över dem. kizz.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Gillar Köz och CD(key) lite grann sådär men TNT håller jag alltid kär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Kiss loggan är förbjuden i tyskland föra att dom två s:en på slutet ser ut som SS loggan. Så på konserter, skivor, filmer mm. kör dom med ZZ på slutet. Kiss har jag alltid gillat, lyssna bara på Gene Simmons bas-spel, hur fan kan han komma på det där som han spelar där, det märks att han även är en duktig gitarrist. Alla är duktiga på att sjunga, specielt Paul Stanley. Visste ni att Kiss är det band som har sålt mest skivor efter Elvis och Rolling Stones? Redigerad 27 februari, 2005 av Pimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Har dom verkligen sålt mer än t.ex metallica / Iron maiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Dom har funnits mer än 10 år fler än Maiden och tallica. Och deras storhetstid var i början och mitten av sjuttitalet. Men jag slår vad om att nån av Maiden eller Tallica kommer att ha sålt fler. Kiss kommer nog inte göra så många fler låtar ihop. Gene har ju satsat på solokarriär nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Kiss loggan är förbjuden i tyskland föra att dom två s:en på slutet ser ut som SS loggan. Så på konserter, skivor, filmer mm. kör dom med ZZ på slutet. Kiss har jag alltid gillat, lyssna bara på Gene Simmons bas-spel, hur fan kan han komma på det där som han spelar där, det märks att han även är en duktig gitarrist. Alla är duktiga på att sjunga, specielt Paul Stanley. Visste ni att Kiss är det band som har sålt mest skivor efter Elvis och Rolling Stones? Det är inte ZZ på slutet, det är SS. Z:an är vända åt andra hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts