Diezl Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag undrar hur många här på forumet som har för att jag hörde på någon undersökning där de hade tagit reda på hur många % i Sverige som hade tinnitus. Jag minns inte talet men det var väldigt högt... VOTE: Ja Jag har tinnitus har haft det i något år. Jag hör något sämre men ljudet är inte så högt (volymmässigt) så jag hör bara det när det är helt tyst i omgivningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nej. Kan dock få små piip ljud ibland men det är inget konstant = inge tinnitus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jobbigt La en gång en knallpicka mot örat(tutade i örat i en timme) Annars har jag klarat mig bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vote: kanske, efter jag har lyssnat på musik ur mina hörlurara brukar det pipa lite i öronen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Får pipljud ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Konstant, inte alltför högt som tur är. Hör det bara om jag koncentrerar mig på det, har vant mig vid det och tänker inte på det. Kan få seriösa jävla attacker ibland som gör en galen, men de kommer högst två-tre gånger om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ibland hör jag massa pip i kanske 10min, och på natten när jag ska sova och allt är tyst kan jag hör hur det dunkar i mina öron... VOTE: kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Njee, det har jag inte. Får väl nåt pipljud ibland, men det är sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 När jag var liten var jag inet den smartaste personen, så jag tog en knallpistol och höll mot båda öronen och sköt. sen dess hör jag alltid ett litet pip när det är yst i omgivningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nopp ... Men får det nog fan snart.... Haha har alltid skithög musik i mitt rum Min förstärkare till datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag har tinnitus har haft det i något år. Jag hör något sämre men ljudet är inte så högt (volymmässigt) så jag hör bara det när det är helt tyst i omgivningen. Vote: Ja, typ har samma om dig, men vet ej om man kan kalla det riktig tinnitus, hörs ibland om det är knäpptyst, tex om man har hörselskydd å när man dyker å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nej. Faktiskt inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nej, jag tror inte det i alla fall. Dock då och då, om man lyssnat på musik länge och tar ut lurarna så kan det kanske låta lite, men det går snart över. Jag kan tillägga att jag tycker synd om de som har tinnitus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vote: kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vötä: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Kanske.. Ibland på musiken på skolan spelar vi jävligt högt. Och oftast på ungdomsgården då jag och 2 andra är där och "busspelar" så får man börjar det pipa resten av dan...det kommer och går liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag vet inte, ibland kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag har ett konstant susande ljud i öronen... Det var väldigt jobbigt när det börajde, men nu 2 år senare tänker jag knappt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Spelar i band också. vid trumsetet låter det mycket mer än vad man tänker sej att det ska göra, speciellt live. så efter våra spelningar piper det ofta några dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts