Foo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag ska köpa en Mp3 spelare på ca. 20 Gig och undrar vilka som låter bra, är prisvärda och har många funktioner! Så skriv gärna upp vilka ni kan rekomendera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Jag tycker att sonys 20gb spelare är riktigt fin. jag vet tyvärr inte riktigt vad den heter.. den är tunn, lätt och väldigt snygg. praktisk 'dockningsstation'.. http://se.pricerunner.com/sound-and-vision.../277689/details det vart egentligen denhär jag menade från början. det är den första. vad jag vet.. http://se.pricerunner.com/sound-and-vision.../223830/details Redigerad 16 februari, 2005 av Tigerr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Du kommer nog ALDRIG kunna fylla 20 gig. hemulen har en ipod med 15? å han har prblem med att fylla den. tror han har fyllt ca 12 gig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Du kommer nog ALDRIG kunna fylla 20 gig. hemulen har en ipod med 15? å han har prblem med att fylla den. tror han har fyllt ca 12 gig? 3g och ja har fan all musik ja hittar, funderar på o sälja den o köpa en Creative Zen micro eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Själv har jag en Ipod mini, grymt nöjd med den. Som sagt, du kommer aldrig fylla en 20 gigare, det insåg jag.. Men om du nu "måste" ha en 20 gigare, så rekomenderar jag varmt alla apples produkter, sjyssta spelare för en bra peng :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Bryr du dig om design kanske du ska ha en iPod. Kostar cirka 3200, men finns att köpa från USA för cirka 2500 med frakt (teamdigital.net), och gratis på ipodsforfree.com och liknande. Kommer också snart linux till den nya iPoden, finns redan till dom gamla. Man väljer mellan linux och standard firmware medan man startar upp, och på linux kan man skriva saker och spela in med hörsnäkorna . Fattar inte hur det är möjligt..men..men, http://ipodlinux.sourceforge.net/index.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Du kommer nog ALDRIG kunna fylla 20 gig. hemulen har en ipod med 15? å han har prblem med att fylla den. tror han har fyllt ca 12 gig? Jag har en 20-gigare och den är full? Måste ta bort låtar ifall jag vill sätta in nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Du kommer nog ALDRIG kunna fylla 20 gig. hemulen har en ipod med 15? å han har prblem med att fylla den. tror han har fyllt ca 12 gig? Joodå, jag fyller den lätt men om inte, så "expanderar jag dem till ett bättre ljudformat så tar de mer plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 *STOR BOKSTAV, vilken dum regel.. Det går juh inte att börja med att skriva iRiver som det ska skrivas..* iRiver H320 Tja, nästan vilken iRiver som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Creative Zen Touch finns med 20 och 40 gb. Tänkte själv köpa en sådan, men tappade lusten. Dessutom är speltiden ca 24 timmar, vilket är rätt bra Billig är den också, kostar runt 2000 kr. Man kunde få den för 2100 på något ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag behöver en på 55gig om jag ska få över alla mina låtar.. cirkus 14000 stycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Aa o du lyssnar på ju säkert på alla låtar eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts