gogo89 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Tjena jag behöver hjälp med uppdraget Dam and Blast..... dvs man gör uppdraget hos ett grönt S i byggnaden The four dragon elelr nått sånt... Man ska hämta ett flygplan och åka ut i öknen och hoppa ut från flygplanet emd fallskärm på en kaj eller nått... :S Vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Tror jag vet vilket uppdrag du menar. Om jag tänker på rätt uppdrag så ska du åka en bra bit upp, högt där uppe finns en röd ring, när du är i ringen med planet ska du hoppa ut och styra ner mot den röda ringen som kommer upp efter du hoppat ur planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Och när du har landat ska du göra stealth kill med kniv på alla vakter. Sen när du kommit in i själva dammen ska du spränga några grjor sen har du klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Enklare kan det inte bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Förstår inte varför folk har problem med detta. Åk till ringen, kolla på radarn för att se om den är högre eller lägre. Hoppa upp genom triangel när du når den. Landa så nära du kan till kajen. Ser du på kanten kan du hoppa upp, och smyga på kanten, ta kniven, ner o smyga på kanten igen, så smyger du hela vägen till dörren, hoppa upp på kajen, och in genom dörren. Väl där inne är det bara smyga tills de hittar dig, sen är det bara att springa så fort du kan och planta på alla. De står ju på rad. Dessutom är det bara 1-2 vakter med vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det jag tror de flesta har problem med på det uppdraget är den där ringen högt upp i luften som gör att man inte vet vad man ska göra. Även jag hade problem med det första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gogo89 Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 När jag väl hade hittat ringen så hoppade jag med fallskärm och släppte själva skärmen och föll ner i vattnet från ca 200meters höjd och klättra upp på kajen och spöade skiten ur vakterna....(utan kniv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag minns inte ens uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts