Ceone Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nu är det snart krig igen.... robotattack mot iran antligen israel eller usa ligger bakom. Dom jävlarna tänker bara på krighela tiden Men jag är lite rädd att iran gör kärnvapen http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,604309,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det stod ju nu att det var en tappad bränsletank eller något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nu är det snart krig igen.... robotattack mot iran antligen israel eller usa ligger bakom. Dom jävlarna tänker bara på krighela tiden Men jag är lite rädd att iran gör kärnvapen http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,604309,00.html Tycker inte du ska lira för mycket på aftonbladet. aj fan nu satt jag ett hårstrå i halsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det stod ju nu att det var en tappad bränsletank eller något.. Ja vet men står också att många amerikanska spionflyg har flygit där under lång tid. Ferkuz : Det står inte bara på aftonbladet utan alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ja vet men står också att många amerikanska spionflyg har flygit där under lång tid. Ferkuz : Det står inte bara på aftonbladet utan alla FerkurZ.. hm...står det samma sak då? tror inte israel gjort det iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Aftonbladet skall man väl inte lita aaalllttt för mycket på eftersom de väldigt ofta bara hittar på saker för att ha något och skriva. Lyssna efter det på nyheterna på tv eller så istället. I och för sig, "krig igen"? Har väl varit krig där hela tiden även om inte tv varit där? Tiden stannar ju inte upp bara för att ni inte ser åt just det hållet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Äntligen lite kärnvapenkrig. Det har jag längtat efter! Undrar när dom sätter igång. Vilka hejar ni på? (Ironisk) ------------ Får väl hoppas att det är en olycka. Annars ligger världen illa till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag tror det var någon slag olycka som de säger på radion. Annars finns det väl ingen anledning till att starta krig för en liten explosion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts