Boban Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hade tänkt köpa half-life blushift på webhallen för att kunna spela cs på steam. Undrar om det finns en sån cd-key i blueshift så att man kan spela på steam eller behöver man köpa Half-life? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Du behöver nog Half-Life skulle jag tro Redigerad 16 februari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hmmm, jag använde min cdkey på Blue Shift till steam och det funka utmärkt.. kanske för att jag hade CS 1.5 före :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det borde funka, jag har gjort det två gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det fungerar med BlueShift cdnyckeln på steam ja. Jag använder min i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det funkar... jag hade bara blue shift och använde och det gick bra ...hmm har aldrig spelat 1.5 kan någon lägga ut en sida där man kan ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Det funkar... jag hade bara blue shift och använde och det gick bra ...hmm har aldrig spelat 1.5 kan någon lägga ut en sida där man kan ladda ner den? Det finns inga servrar på 1.5 längre .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts