Weener Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jo det är såhär, jag tror jag har fått virus eller nått. Det började med att när jag var inne på internet, så kom det väldigt ofta felmedelanden när jag bläddrade bland topics och hemsidor här på nätet. Det stog "sidan kan inte visas". Sen funkade inte internet alls, ingen av mina webbläsare. Men då funkade MSN iallafa, nu funkar inte MSN där heller, och slutligen inte Steam eller nånting. Varför är det såhär? Det började med Webbläsarna, och nu kan jag inte göra nått som har med nätet att göra. Vet nån vad det kan bero på och hur man får bort det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jo det är såhär, jag tror jag har fått virus eller nått. Det började med att när jag var inne på internet, så kom det väldigt ofta felmedelanden när jag bläddrade bland topics och hemsidor här på nätet. Det stog "sidan kan inte visas". Sen funkade inte internet alls, ingen av mina webbläsare. Men då funkade MSN iallafa, nu funkar inte MSN där heller, och slutligen inte Steam eller nånting. Varför är det såhär? Det började med Webbläsarna, och nu kan jag inte göra nått som har med nätet att göra. Vet nån vad det kan bero på och hur man får bort det ? Hur kunde du skriva detta "nöd meddelande" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Men du vet, det står "Sidan kan inte visas" som det brukar när nån hemsida inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hur kunde du skriva detta "nöd meddelande" då? Han kanske satt hos en polare/i skolan... men så blir de för mig när jag tankar som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Han kanske satt hos en polare/i skolan... men så blir de för mig när jag tankar som fan.. Tankar vaddå? Men iaf, mysko problem om du tror att det är virus så är det ju bara att virus-scanna datorn med t.ex. AVG Free eller kolla efter annat skit med Ad-Aware! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag har redan scannat datorn med Norton Antivirus, och tog bort all skit jag hittade, men det funkar inte. Kan nån länka till vart man kan tanka Ad-Aware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts