Frenzy Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jagha jag undrar då detta sen jag fick detta meddelande i min mail : TJA , jag t„nker banna dig f”r att du e soossew! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jagha jag undrar då detta sen jag fick detta meddelande i min mail : TJA , jag t„nker banna dig f”r att du e soossew! lol Behöver inte ens vara från hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jagha jag undrar då detta sen jag fick detta meddelande i min mail : TJA , jag t„nker banna dig f”r att du e soossew! lol Måste det vara på Gtastajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nu när vi ändå är inne på mail så har jag också ett litet problem! Jag får en massa mail när folk postar i trådar som jag redan skrivit i! :'( Skit jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nu när vi ändå är inne på mail så har jag också ett litet problem! Jag får en massa mail när folk postar i trådar som jag redan skrivit i! :'( Skit jobbigt! Du har väl antagligen kryssat i Enable email notification of replies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jagha jag undrar då detta sen jag fick detta meddelande i min mail : TJA , jag t„nker banna dig f”r att du e soossew! lol Du kanske inte vet att man kan sätta reply-to till vad som helst. Om du vill kan jag se till att du får ett mail från Bill Gates mailadress Skicka Header-datan till mig via PM så kanske jag kan klura ut vem som har skickat dig detta mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Du kanske inte vet att man kan sätta reply-to till vad som helst. Om du vill kan jag se till att du får ett mail från Bill Gates mailadress Skicka Header-datan till mig via PM så kanske jag kan klura ut vem som har skickat dig detta mail. Vadå header datan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Du kanske inte vet att man kan sätta reply-to till vad som helst. Om du vill kan jag se till att du får ett mail från Bill Gates mailadress Skicka Header-datan till mig via PM så kanske jag kan klura ut vem som har skickat dig detta mail. Håller med Frenzy! Sluta snacka grekiska Hultan, vi förstår inte det språket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Varje mail har ett "huvud" med massor av information. Tex hur mailet har transporterats mellan olika servrar. Har du ett mailprogram kan du fram detta på något sätt. I outlook är det bara att högerklicka --> egenskaper --> information. Är dock osäker om du kan få fram denna data om du använder webmail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Varje mail har ett "huvud" med massor av information. Tex hur mailet har transporterats mellan olika servrar. Har du ett mailprogram kan du fram detta på något sätt. I outlook är det bara att högerklicka --> egenskaper --> information. Är dock osäker om du kan få fram denna data om du använder webmail. Det är det jag gör.. jag använder hotmail... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Du har väl antagligen kryssat i Enable email notification of replies? Hur inaktiverar jag det då ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hur inaktiverar jag det då ? :"> My Control > Email Settings/Options > kryssa ur rutan > Klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Google always helps http://forums.ebay.co.uk/thread.jspa?forum...eadID=400042264 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts