Bajen Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Är det något uppdrag där man ska lämna in bilar som i Vice City ? Redigerad 15 februari, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Aa vid SF hamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Fast i San Andreas ska de upp på en stor båt istället för in i ett garage som i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Och du måste klara uppdraget "Customs Fast Track" innan du kan börja exportera bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 När gör man det uppdraget då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 När gör man det uppdraget då ? När man klarat alla "Back to School" uppdrag (Båt, Bil, Flyg och Mc) och "Yay Ka-Boom-Boom". Då kommer ett nytt "mission strand" märkt CV vid ens garage i San Fierro, Klara tredje uppdraget (Customs Fast Track) och du kan börja exportera bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 När man klarat alla "Back to School" uppdrag (Båt, Bil, Flyg och Mc) och "Yay Ka-Boom-Boom". Då kommer ett nytt "mission strand" märkt CV vid ens garage i San Fierro, Klara tredje uppdraget (Customs Fast Track) och du kan börja exportera bilar. Jag behövde inte klara alla skolor, jag kunde börja importera innan jag kom till tredje ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Coolt, vilken skola behövde du inte göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Coolt, vilken skola behövde du inte göra då? Jag behövde bara göra bilskolan för att få börja med importeringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag behövde bara göra bilskolan för att få börja med importeringen. Jo man behövde visst bara göra bilskolan kom jag på nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Kunde man lämmna in bilar i VC? isåfall var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 På sunshine autos. Där nere vid kartan över alla racen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Måste man fått guld på allt i bilskolan, eller räcker det om man fått "medalj"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Måste man fått guld på allt i bilskolan, eller räcker det om man fått "medalj"? Räcker att du fått brons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Fint det. Men man måste ha köpt bilutställningen med eller? För Dollartecknet uppe i hamnen är rött för mig. Jag prioriterade att köpa flygplatsen först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Fint det. Men man måste ha köpt bilutställningen med eller? För Dollartecknet uppe i hamnen är rött för mig. Jag prioriterade att köpa flygplatsen först. Jo, när du köpt den kommer det upp ett "CV" vid ditt garage i SF, efter tredje uppdraget du klarat kommer du kunna exportera/importera bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jo, när du köpt den kommer det upp ett "CV" vid ditt garage i SF, efter tredje uppdraget du klarat kommer du kunna exportera/importera bilar. Får börja samla pengar då Det är rätt kul att åka runt och leta bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ja det är grymt skoj, + att du tjänar rätt mkt stålar på det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bajen Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 När? och var gör man skol uppdragen da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 När? och var gör man skol uppdragen da? I bilskolan som finns i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts