gurfi Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Har köpt fuskskivan till SA men när jag ska spwana en bil så finns den inte någonstans? det står att man måste redan ha en bil i garaget om man vill spwana fram bilen. men det funkar inte. la in 2 bilar i jonsson house och där jag sparade så bilen ska ploopa fram, funkar inte ! provade också att akivera odödlighet och det funkar ju inte häller . blir ju fan inte odödlig . känner på mig att jag får utbrott snart . edit: hoppas att jocken inte låser den här tråden Redigerad 15 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Kollat i garaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Kollat i garaget? Jag tror redan han har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det är så här att du får MAX HA 7 fusk aktiverade samtidigt annars funkar inte alla....(talar av egen erfarenhet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Kollat i garaget? Japp kollat i garaget i SF där jag sparade sissta gången och kollat i Johnson house. Det är så här att du får MAX HA 7 fusk aktiverade samtidigt annars funkar inte alla....(talar av egen erfarenhet) . har bara 3-5 fusk aktiverade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nu så funkar dom andra fusken men när man ska fuska fram en bil så så hakar sig spelet när man kommer till garaget . något man kan göra ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Tänkte bara slänga in en fråga om fusktillbehör så jag slipper göra en tråd om det... när man använder fuskskivor eller gameshark-hårdvara, hamnar det i stats då att man har fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Kort och gott: NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Är det någon som vet vilken game shark man ska ha för att det ska finnas fusk till gta sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Kan någon svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Du får väl vänta tills någon som vet svarar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) *tagit bort* Redigerad 22 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Kan man fuska fram bilar med action replay ultimate cheats for grand theft auto sanandreas för jag skulle vilja ha fbi truck, kan man få den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kan man fuska fram bilar med action replay ultimate cheats for grand theft auto sanandreas för jag skulle vilja ha fbi truck, kan man få den då Japp, det ska man kunna men för mig så går det inte, hakar sig när jag kommer fram till garaget . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Villka bilar typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Var kan man köpa Cd trainern ? ,vad kostar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Villka bilar typ Alla som finns! Var kan man köpa Cd trainern ? ,vad kostar det jag åkte till webhallen och köpte den för 90 kr men om man ska beställa så kostar ju frakten och ev. postförskott. Redigerad 23 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ok ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Är det någon som har den där skivan som kan bärätta om det går att få fbi trucken och andra bilar man inte kan få anars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Sorry jag såg inte att ni hade svarat på det jag fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts