eliizar Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Någon som känner till någon sida/forum där man kan snacka enbart film och skapandet av film? Jag går nämligen media/rörlig bild och har inte hittat en sådan sida än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Är det inte nån här på sajten som har gjort reklam för sin hemsida.......steijer tror jag han/hon hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Är det inte nån här på sajten som har gjort reklam för sin hemsida.......steijer tror jag han/hon hette Jo, cine.nu... men jag rekommenderar filmtipset.se eller undertexter.se där man har ett forum för filmsnack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Är det inte nån här på sajten som har gjort reklam för sin hemsida.......steijer tror jag han/hon hette Reklam Samhällsinformation kallas det väl? Jorå, www.cine.se är adressen, och jag måste säga att det går framåt för varje dag. Många nyheter, och samtliga filmer recenserade innan deras premiärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Annars är här en www.filmsajt.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Reklam Samhällsinformation kallas det väl? Jorå, www.cine.se är adressen, och jag måste säga att det går framåt för varje dag. Många nyheter, och samtliga filmer recenserade innan deras premiärer Okej då, kanske inte reklam då . Men i brist på bättre ord så blev det reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Annars är här en www.filmsajt.se "Fint" "Spider-Man 2" - snart på bio! Då är Ciné bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Eller varför inte: http://www.moviezine.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts