siggge Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Eller ja.. Problem och problem.. Lite irriterande bara.. Varje gång jag stänger av datorn så kommer det fram en ruta där det står nånting att det inte gick att utföra en minnesåtgärd och "The memory could not be read".. Vad är felet? Jag vet bilden är suddig, men kan kanske vara till hjälp? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Tips, Print Screen uppe vid F12 och sen klistrar du in det i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Glöm inte att spara som jpeg de tar mindra plats då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Jo men nu är det så att det är precis när datorn stängs av.. Strax efter detta medelande har visats stängs datorn av.. Och "printen" är väl inte kvar när man startar datorn igen? Har aldrig testat det men det kanske funkar? EDIT Min bror hade glömt logga ut.. Det var Siggge som skrev.. Redigerad 15 februari, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Har du något program på när du stänger av datorn? Isf. stäng alltid alla program, (t.ex. msn, winamp etc.) inan du startar om/stänger av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Har du något program på när du stänger av datorn? Isf. stäng alltid alla program, (t.ex. msn, winamp etc.) inan du startar om/stänger av. Varför är det så viktigt ? lite lol på dig siggge..anävnda blixten ..är inte irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Se om du kan hitta något på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag har stängt av alla program och sökt på google.. Sen vet jag inte hur man slår av eller sätter på blixten på den kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts