Bullet Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nej men jag kan få cp ryck i nacken så att de känns som att jag har brytitden när jag typ lutar huvet snabbt åt sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag bara undrar för att jag har detta fenomen och undrar hur många som egentligen är drabbade... Underkäken sitter väll snätt eller nått. fråga din tandläkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag tyckte det stod knarkar din käke . Men nej den varken knarkar eller knakar ej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Det har knakat och krasat en del, men inte så mycket på sista tiden. Jag har ett perfekt bett så det är inget allvarligt. Redigerad 21 februari, 2005 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vote: Ibland eller, det mer knäcker till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Förr hade jag det hela tiden, den låste sig ungefär varje gång jag åt. Skitbjobbigt och jävligt smärtsamt. Men nu är det faktiskt ganska sällan vilket är skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ibland får jag ett jävla superknak som känns uppe vid tinningen. Gör lite ont och låter som fan Våt: Ibland. Det har jag men det gör inte ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ibland kan det småknaka lite... Min käke har bara låst sig en gång. Var dock länge sen, så jag minns det inte. Hur känns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ibland kan det småknaka lite... Min käke har bara låst sig en gång. Var dock länge sen, så jag minns det inte. Hur känns det? Ja, det käns väldigt obehagligt att inte kunna använda den som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts