Foo Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag bara undrar för att jag har detta fenomen och undrar hur många som egentligen är drabbade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nää det har lagt av för några år sedan, innan gjorde det det, och käken låste sig några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Händer ibland, vissa dagar kan den vara helt förjävlig och låsa sig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Händer rätt ofta fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ne har ingen knakekäke här inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ibland får jag ett jävla superknak som känns uppe vid tinningen. Gör lite ont och låter som fan Våt: Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hade det förut, hela tiden. Men nu har jag det bara ibland. vote : ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nej, motherfuckers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nej, jag hade det förr men inte nu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nej inte ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Händer lite då och då, skitjobbigt! Jag knäcker fingrarna rätt ofta också! Någon mer som gör det? Det är ett rent beroende... (kan knäcka min tmme på sex olika sätt! :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag knakar med käken... Men jag kan inte sluta, för den spänner sig allt för ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag knäcker fingrarna rätt ofta också! Någon mer som gör det? Det är ett rent beroende... (kan knäcka min tmme på sex olika sätt! :"> ) Japp knäcker fingarna (alla 5), handlederna, ryggen, vristen nacken och farsan brukar ta tårna . sen brukar han göra "enpacho". man tar en bit skin från ryggen och sen så rycker man på något specielt så det knakar. Då brukar cirkulation gå igång så man blir från lagom mätt till asshungrig på 20 min. on toppic: nej. men jag kan göra det me flit om jag vill men det är bara obehagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Japp knäcker fingarna (alla 5), handlederna, ryggen, vristen nacken och farsan brukar ta tårna Jag brukar också ta tårna! Det är ju nästan skönast! Fast dom kan jag bara knäcka på ett sätt... Och jag kan bara knäcka ryggen på kvällarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vote: Ibland. Får det lite då och då. Ibland när jag tuggar tuggar så knakar det nått förjäkligt och det känns nästan som att man får en spricka från käken upp till örat. Det gör inte ont men det känns så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Aldrig varit med om, tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Alltså, vilka sjuka poller/topics kan du sätta armen ut led /knakar din käke när du äter.. Humor men iaf Nej det gör den inte.. Men när jag var lite kunde jag typ göra nå konstig så det lär konstig typ som när man går på grus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Null Vote. Mitt svar fanns inte Skulle vilja att svaret; Min käke knakar när jag vill att den ska göra det fanns, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ja fan det hände idag faktiskt. Jag tyggade typ 7 tuggumin för att göra en ärkebubbla och så bara började det knaka när jag tuggade så var det asobehagligt att äta sen. Men det är nog över nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts