Absurd Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 jamenvisst! vem blir inte tänd på fyrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 19 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Finns det några mera såna där ställen som man kan gå in i ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 19 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Finns det mera såna här saker som man kan gå in och kolla på i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sloafer Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 jamenvisst! vem blir inte tänd på fyrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sloafer Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Finns det mera såna här saker som man kan gå in och kolla på i VC. Menar du hus så kan du gå in på en polistation eller kanske en stripp klubb men även en filmstudio eller ett lyxigt tre vånings hus och mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Finns betydligt fler ställen o gå in på i Vice City än va de gjorde i GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Finns betydligt fler ställen o gå in på i Vice City än va de gjorde i GTA III Kunde man äns gå in i nått på GTA III ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Kunde man äns gå in i nått på GTA III ??? Salvatores villa, Easy Credi Autos, skyskrapan på bygget, garagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 20 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Finns det några andra hus man kan gå in i ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Kunde man äns gå in i nått på GTA III ??? Hmmmm.... de kunde man nog fan inte va..? Jag minns inte men du har nog rätt. Fast de kan vara ganska svårt att styra Tommy inne på såna ställen tycker jag.. de känns bättre ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 looser Om du menar mig så kan du gå och dö eller nått... Till Arvid: Jag Menar så att det laddade o skit... Dom ställena du snackar om va ju typ bara för syns skull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Har ni sett skelletet som ligger i gränden i "Little Haiti". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Om du menar mig så kan du gå och dö eller nått... Till Arvid: Jag Menar så att det laddade o skit... Dom ställena du snackar om va ju typ bara för syns skull... När man går in i Toaletterna i Belliville Park så laddar det en liten stund...Men det är väl det ända stället det gör det på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 det e kul att lönmörda folk vid fyren eller stranden för det finns typ inga poliser där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Har ni sett skelletet som ligger i gränden i "Little Haiti". Om man kollar på all-vice-city sidan så står det att det är en skelett grav bakom Funeraria Romero... Antagligen en begravnings byrå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 22 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Har ni sett de två skunkna skeppen och U-båten. Ett skepp ligger längst norr ut och U-båten och det andra skeppet ligger söder ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts