Mathias Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Det är så här att jag va på gång att göra ett quiz typ som oscarw_89 eller vad han heter gjorde men jag vet inte hur man kan få sånt på sin hemsida han hade registrerat sig ngnstans men finns det ngn som vet ngt sådant ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Har du ett webbspace eller en server? EDIT:: Ett basic formulär:: <!-- <FORM METHOD=POST ACTION="http://Något.formhost.com/cgi-bin/home/formmail/något"> <INPUT TYPE="HIDDEN" NAME="account" VALUE="något"> <INPUT TYPE="HIDDEN" NAME="cata" VALUE="accounts"> <input name="Namn" type="text" id="Namn"> <input name="Submit" type="submit" value="Klar"> <input type="reset" value="Återställ"> </FORM> --!> Men du bör nog använda ett program när du skapar formuläret. Jag använde Macromedia Dreamweaver MX (det finns nog inget som e bättre) Redigerad 15 februari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vad är webbspace? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vad är webbspace? Utrymme på någon webserver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Menar du om jag har en hemsida så ja men jag har ingen egen server nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Menar du om jag har en hemsida så ja men jag har ingen egen server nej Vi säger att du har din hemsida på tex freewebs, angelfire mm så har du ju ett x antal mb utrymme, det utrymmet är webspace kan man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Vart kan jag få tag på dreamwaver...är det gratis? Redigerad 15 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vart kan jag få tag på dreamwaver...är det gratis? Det kostar ganska mycket. Här är en bra server med unlimited webbspace http://protest.ath.cx/~hosting/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ångrar att jag inte deltog i San Andreas Live Quiz när jag fick 100% på oscarw_89s SA-quiz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag tror det finns en test version här (på30dagar)http://www.macromedia.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Det kostar ganska mycket. Här är en bra server med unlimited webbspace http://protest.ath.cx/~hosting/ Man får inte använda sitt konto på den sidan enbart till uploads av typ filer och filmer mm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Du oscar,eller om ngn annan är bra på sånt här kan jag adda er på msn och ni kanske kan hjälpa mig sedan jag är ganska ny med sånt här jag har däremot bra frågor på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) OK. EDIT:: Man får inte använda sitt konto på den sidan enbart till uploads av typ filer och filmer mm? Jo! Man får göra precis vad man vill, det är en kompis till migs kompis server och det är asså ingenting som denna känar pengar på, men han delar ändå med sig! Redigerad 15 februari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts