Jump to content

Det coolaste uppdraget?


kurrhtenn
 Share

Recommended Posts

Typ alla uppdrag på spelet var ju askul förutom Zeros uppdrag.. Helt meningslösa å så trååååkiga... Men dom absolut roligaste uppdragen var ju dom i början av spelet med Sweet å Big Smoke å dom... vilket uppdrag var Stowaway?

Stowaway är vid den risiga flygplatsen. Man ska åka upp med en motorcykel på ett flygplan sen spränga det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det här uppdraget när man skulle åka tillbaka till Liberty city och döda nån kille var kul (kommer inte ihåg vad uppdraget hette) ... kan man komma tillbaka till det stället senare när man spelar?

och så undrar jag var i själv SA spelvärden det ligger lixsom... alla andra ställen finns ju i världen . men det här är ju lixsom utan för.... :P

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

End of the line LUNGT! :(

End of the line.. hmm.. om det är de där "cesar vialpando" ska hoppa över till en lastbil från en motorcykel som CJ kör så är det de uppdraget som är coolast! ;)

ör att det är så coolt när CV slår och slår på föraren i lastbilen om ni har lagt märke till de!!! ^_^:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det här uppdraget när man skulle åka tillbaka till Liberty city och döda nån kille var kul (kommer inte ihåg vad uppdraget hette) ... kan man komma tillbaka till det stället senare när man spelar?

och så undrar jag var i själv SA spelvärden det ligger lixsom... alla andra ställen finns ju i världen . men det här är ju lixsom utan för.... ;)

:mellow:

Man kommer inte tillbaka dit senare och jag tror inte att det finns ngn stans hur mycket man än letar

Spoiler

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...