08-Tommy Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ja.. ni ser rubriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 När du inte befinner dig i ett fordon så håller du inne L1 så syns förkortningen av dagen längst ner i högra hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
08-Tommy Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ok tack Azore Känner mig fånig:P men jag har inte spelar på ett tag, hehehe :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ok tack Azore Känner mig fånig:P men jag har inte spelar på ett tag, hehehe :"> Oj, märkte att jag missat en liten del i mitt svar, dagens förkortning finns längst ner till höger i rutan som kommer upp. För övrigt, det finns inga dumma frågor, bara dumma svar. Alla är ju även nybörjare nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 För övrigt, det finns inga dumma frågor, bara dumma svar. Alla är ju även nybörjare nån gång. "Dumhet övergår i idioti när man slutar att fråga.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts