Absurd Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Det är fantastiskt! Det är underbart! Sony helvetet gör det igen! Finns det nått djävulskap som inte går sönder som kommer från Sony? Om nån vet om hur problemet som jag har kan lösas så vore det skit bra! Problemet då, jag kan inte ladda min sparning som jag kommit så långt på. Jag hade problemet innan (att det står; Cant load..., och så startar maskinfan ett nytt spel i stället) men då gick det lätt att lösa igenom att ladda om från min 'backup'-sparning. Men nu så har jag samma problem på båda. Är det någon som vet hur ja gkan lösa detta? Känner då inte för att starta ett nytt spel, då jag nästan kommit till 100%- strecket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (peppar peppar), har aldrig hänt mig något sånt, men har du testat den simpla lösningen att blåsa i minneskort samt i anslutningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jo jag har ju det. Jag har dessutom andra sparningar som fungerar utan någon vidare problem. Får nog ta och hoppas på att det är den kassa maskinen som inte fungerar som den skall, för den skall bytas ut nån gång snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hade du fuskat något ? (vet inte om det beror på det men) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Lika mycket som på alla andra spel: aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hmm , det är bara San Andreas som inte funkar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Precis. Och ändå så fungerar två andra sparningar utan någon vidare problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Har du möjligvis stängt av spelet när det håller på att spara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nej du. Det lärde jag mig redan när jag hade GTA3 att man inte skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
we_man88 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Kanske fel på minneskortet? el? kanske för lite plats på kortet de hände till mig och då tog jag bort lite så funkade de! testa de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag får hela tiden en känsla av att Sony inte lägger ner någon tid alls på att göra produkter som håller. Vanligtvis är Sony ett kvalitetsmärke och Sony gör bra TV apparater, men jag börjar fundera mitt helt nyinköpta ps2 gick sönder för en vecka sen eller så och mitt förra ps2 höll bara i drygt 2 år. Aja! on-topic: som sagt blås på ditt minneskort eller testa andra luckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Samma sak med mitt nyköpta PS2 och mitt gamla. En rolig sak med Sony, dom litar på att lite plast där det sliter som mest skall hålla i några år. Det är en anledning till att luckan går sönder på maskinerna. Felet på mitt minneskort då. Jag skruvade upp kortet och såg att kortet innan plasthöljet hade glidit tillbaka en bra bit (plasten hade mattats ner!!). Just därför kunde inte all data sparas. Jag hadde faktiskt samma problem på mitt gamla PSX kort. Det är ganska lätta att fixa dock. Skruva upp kortet och sätt dubbel häftande tejp så att det tekniska sitter på plats. Det rekomenderar jag innan nån annan stackare får samma problem som jag... Bara att köra om för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nu har det hänt mig me. save filen jag kommit längst på går nu inte att ladda. men den som jag sparat tidigare går bra. Faaan, jag orkar inte göra om allt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Om det ä någon anna nsom har San Andreas så kan du ju ta hans hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Altså inte ta hans minneskort bara ta hans sparning kopiera alltså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det finns en knapp som kallas för EDIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Det finns en knapp som kallas för "Add Reply", och en som kallas för "Preview Post" och en annan som kalla... jag när jag tittar efter så finns det ganska många knappar som har namn... Redigerad 18 april, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det finns en knapp som kallas för "Add Reply", och en som kallas för "Preview Post" och en annan som kalla... jag när jag tittar efter så finns det ganska många knappar som har namn... Men det var ju bara för att han skrev dubbelpost Eller har jag missuppfattat situationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Men det var ju bara för att han skrev dubbelpost Eller har jag missuppfattat situationen Jag skojade med honom! Men det var kanske ett dumt inlägg nu när jag tänker efter! Sorry för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Jag skojade med honom! Men det var kanske ett dumt inlägg nu när jag tänker efter! Sorry för det! Det är lugnt vicen, känn ingen ångest det var jag som inte skulle blanda mig i.... my bad! Redigerad 18 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts