chiligr Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Lite onödig tråd kanske, men alla pratar ju så mycket om photoshop. Jag vill gärna testa det Än en gång, Ursäkta för att jag gör en onödig topic! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ladda ner en test version på www.adobe.com Och tills nästa gång så använd en söksida innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Kuta ner på stan och köpa det i butik? *EDIT* Oh my god! SlewMe har aldrig joinat forumet! He he he he! Han är en vålnad! Redigerad 15 februari, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ladda ner en test version på www.adobe.com Och tills nästa gång så använd en söksida innan. Tack. Oj juste, det finns en sökfunktion, my bad :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Tack. Oj juste, det finns en sökfunktion, my bad :"> Edit: Är jag dum i huvudet om jag frågar varför programmet inte går igång när jag klickar på mappen? Jag frågar i af det nu ! oj ursäkta dubbelpost Redigerad 15 februari, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Har du installerat det? Isåfall fall kan du ju gå in på start menyn och välja Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Edit: Är jag dum i huvudet om jag frågar varför programmet inte går igång när jag klickar på mappen? Jag frågar i af det nu ! oj ursäkta dubbelpost För att du måste hitta start filen i mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Men vill du ha hel version e det väl bara att ladda hem det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Asså jaf är nog dum i huvudet det fanns ju där !! men jag fattar inte mer av programmet för det haha så det kan gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Du vill väl bilmodda eller? Kolla i denna tutorialen så kommer du fatta programmet förr eller senare Sidan: http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Du vill väl bilmodda eller? Kolla i denna tutorialen så kommer du fatta programmet förr eller senare Sidan: http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Trvligt, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Oh my god! SlewMe har aldrig joinat forumet! He he he he! Han är en vålnad! Hallå! Så kan det inte vara? Vad är det som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hallå! Så kan det inte vara? Vad är det som händer? Vadå vad är det som händer ? har det kommit en vålnad till forumet ......mamma! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Men vill du ha hel version e det väl bara att ladda hem det Sschhh!... Tyst med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vadå vad är det som händer ? har det kommit en vålnad till forumet ......mamma! :'( Jag förstår inte riktigt vad ni menar Är jag dum i huvet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag förstår inte riktigt vad ni menar Är jag dum i huvet? Kolla på SlewMe's join-datum! Det finns nämligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Kolla på SlewMe's join-datum! Det finns nämligen inte... Åh helvete, vad ska vi göra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hålla käften och återgå till topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hålla käften och återgå till topic. Okej, isåfall skall jag göra en paus från mitt photoshopande för det känns som jag användt det lite för länge nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hålla käften och återgå till topic. Är du tokig eller? Detta är helt klart ett tecken. Vad är tid egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts