Sikorka Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Laddde hem ett extra vertyg till Cs:Z Thanks for choosing my latest AutoScript CS:CZ v1.0. (10 July 2004) The #1 Counter-Strike All-In-One Script * Completely Compatible with CS:CZ and Steam * Fully Optimized with new buy choices and combinations * Buy Preset Functionality * Commandmenu Script with Dead Buy, Quick Buy, and Price Buy functions INSTALLATION INSTRUCTIONS: Unzip ALL files into your cstrike directory. Use Folder names. By default, your cstrike directory should be: C:\Program Files\Steam\SteamApps\Steam_username\condition zero\czero To uninstall, just remove the all files contained in this zip file. They are all listed in the readme file. Enjoy, SxRxRnR Hur ska jag göra? Jag är dålig, jag vet . Men hur ska jag Unzippa?(vet inte hur man gö de) Tacksam för svar! Redigerad 15 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jao, du ska unzipa i din czero-mapp, enligt anvisningarna. Och för att avinstallera tar du bara bort filaerna du zippade upp, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Jao, du ska unzipa i din czero-mapp, enligt anvisningarna. Och för att avinstallera tar du bara bort filaerna du zippade upp, Hur ska jag göra? Jag är dålig, jag vet . Men hur Unzippar man? (vet inte hur man gö de) Redigerad 15 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Oj, kanske läste lite väl slarvigt. :"> Aja, för att unzippa behöver du Winzip. Dubbelklicka på zip-filen för att öppna den i winzip. Tryck sedan på Extract i menyn uppe i programmet. Välj sedan den anvisade foldern och tryck på "Extract". Färdigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Counter-Striketråden någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Aja, för att unzippa behöver du Winzip. Dubbelklicka på zip-filen för att öppna den i winzip. ..... Eller WinAce, WinRAR, 7-zip eller något av de andra många zip-programmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts