Bubbli Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Någon som vet att bra program att få .avi filer till .iso? Om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Avi till iso? Vill du bränna en film så det går att se på dvd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ja. Och det är .avi men hon (det är en kompis jag hjälper) vill ha den i .iso. Vet du nåt program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag vet inte riktigt om det är möjligt? Du kan ju göra en .iso av skivor och så men vet inte om det går med en .avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Bara för att du konventerar den till en iso så kommer det inte gå att spela den i dvdspelaren. du måste konventera till svcd, så funkar det i dom flesta dvdspelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Bara för att du konventerar den till en iso så kommer det inte gå att spela den i dvdspelaren. du måste konventera till svcd, så funkar det i dom flesta dvdspelarna Somm sagt, jag vet inte vad jag tänkte riktigt när jag skrev om han ville se i dvd spelaren! Skall du bränna en film som du vill se i dvd spelaren skall du konvertera till mpg allstå VCD eller SVCD... Detta är dock om du vill ha filmen på en vanlig CD-R skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vad öppnar man .iso filer med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vad öppnar man .iso filer med ? Daemon tools? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 TMPGenc + TMPGenc DVD Author. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Du kan väll bränna ut en film på DVD endå? Det gjorde jag och mina polare, i Nero med en DVD brännare, så brände vi ut den så den gick att spela på DVD spelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts