VickeX Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hej. När jag tänker starta en film på internet så står det bara: "Can not Create DirectShow Player" Vad betyder detta och hur ska jag få det funka?` PS, Flash och andra funkar. det är bara riktiga som någon har spelat in IRL jag inte kan se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Vilket program är det? Windows Media Player, QuickTime eller Real? EDIT: Yeah, min 3000:e post! Redigerad 15 februari, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vilket program är det? Windows Media Player, QuickTime eller Real? EDIT: Yeah, min 3000:e post! Det är väl olika? Oftast Real iaf. Har testat ladda ner ny real också men det hjälper ej :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hade samma problem förut. Försökte hitta svar överallt men hitta inget. Sen formaterade jag om datiorn och då funkade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts