Jump to content

Olagligt


berit
 Share

Recommended Posts

*Blev tagen för att kasta äpplen på bilar, var inte jag som kastade. jag märkte sist av alla att bilen körde tillbaka och hann inte kuta.

Jag och 3 kompisar satte fast äpplen på långa pinnar, sen kastade vi iväg dom på ett kontor med hjälp av pinnarna(lite svårt att förklara -_- )

då kom en gubbe å jaga oss :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 492
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skämmas lite efter vad jag gjorde här om dagen ;P

Jag skulle då hämta min cykel vid cykelstället. När jag ser att den ligger ner blir jag jäkligt förbannad. Antagligen har någon slängt ner den eller något då. Jag ser närmsta bästa cykel och drar upp kedjan ur cyklen och förstör kedjan.

Den killen kunde inte laga sin cykel och fick ringa efter sin pappa så han kunde hämta honom.

Han är inte någon av dem där coola killarna utan en normal snäll kille.

Jag känner mig taskig för en av de första gångerna i mitt liv :teehee:

BTW: Cyklen gick inte att laga ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pungterat cyklar.Åkte fast för det. Fick pröjsa 700:-

Haha nu kom jag ihåg en rolig sak :teehee:

När jag och xstreem gick i 3an måste det ha varit ^_^

så gick vi runt på hekla vårat område och punkterade alla cyklar vi såg...

till sist tog en klille mig men han undrade bara om jag hade punkterat hans cykel så vi fick gå och kolla med killen men vi hade inte hunnit till den... tacka fan för det för han höll jävligt hårt i min arm hela tiden ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Narkotika innehav (Det dummaste jag gjort i hela mitt liv. En skarp varning från soc.)

* Misshandel (Jag slog ner en kille som slog till sin tjej utanför ett disco. Vi gjorde upp i godo)

* Olaga hot (Jag hotade att misshandla en gubbe som slog sin hund. Inga bevis för att jag sagt det. Inget hände.)

* Olaga intrång (I förrådsutrymme och en sommarstuga. (Jag var 12-13 år någonting. Soc inkopplat och jag och en annan fick våra familjer utredda. Kul? Nej... )

Laddat ner saker från nätet! :teehee:

Är inte du typ lärare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du för rätt att ta saker utan att betala för dig?

Jag har inte gjort så mycket olagligt. Sprayat en väderkvarn (innuti) och rökt lite grejer. Men jag var ung och dum. Kvarnen sanerade vi dessutom några dagar efter (busted)

Ingen, men de går nog inte i konkurs på långa vägar.

Förresten. Idag: Snatteri.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den lagen är ganska korkad :lol:

det är som i usa, i vissa affärer får man sälja/köpa narkotikaklassade ämnen(som endast kan användas som knark) men man får inte använda det :ermm:

Om jag inte minns fel så finns det en lag i sverige som säger:

det är lagligt att knarka men det är inte lagligt att ineha knark.

anledningen till att det är så är väll om man ska söka hjälp för att sluta knarka så ska man inte kunna åka fast. om det skulle vara så att det är olagligt att knarka så skulle ju inga knarkare söka hjälp för då vet dom att dom blir tagna om dom söker hjälp.

edit:

Förresten. Idag: Snatteri.

börjar bli lite småroligt nu :lol: .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...