berit Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 *Blev tagen för att kasta äpplen på bilar, var inte jag som kastade. jag märkte sist av alla att bilen körde tillbaka och hann inte kuta. Jag och 3 kompisar satte fast äpplen på långa pinnar, sen kastade vi iväg dom på ett kontor med hjälp av pinnarna(lite svårt att förklara ) då kom en gubbe å jaga oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Idag: Snatteri. Bara jag som tycker det låter som om du är stolt över det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Bara jag som tycker det låter som om du är stolt över det? Tror nog att det va ironiskt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Bara jag som tycker det låter som om du är stolt över det? Nej, men det var roligt, vi började garva mitt i allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 - Snatteri (Vem har inte gjort det?) - Olaga intrång - Vandalisering - Olaga vapeninnehav(en softairgun ) Inte så lång lista, kommer säkert på mer senare... Snattat, kastat snöboll på motorvägen(på bilarna) Pungterat cyklar.Åkte fast för det. Fick pröjsa 700:- å säkert lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag har gjort något som jag tror alla också har gjort här 1.Slängt skräp på marken man kan få dyra böter 2.Sagt fula ord till någon - Kan anmälas som kränkning Dom andra pallar jag inte skriva Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag har dödat min mamma Är det "coolt" om man har gjort olagliga saker här, eller? "Titta på mig, jag har gjort inbrott, sabbat saker och ärallmänt jävlig! Dyrka mig! *skutt skutt*" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag har dödat min mamma Är det "coolt" om man har gjort olagliga saker här, eller? "Titta på mig, jag har gjort inbrott, sabbat saker och ärallmänt jävlig! Dyrka mig! *skutt skutt*" Trådskaparen undrade om vi som är medlemar här hade gjort nåt olagligt. Då ska väl vi svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 En hel del, allt från A till Ö. Det mesta helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag har kört bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Skämmas lite efter vad jag gjorde här om dagen Jag skulle då hämta min cykel vid cykelstället. När jag ser att den ligger ner blir jag jäkligt förbannad. Antagligen har någon slängt ner den eller något då. Jag ser närmsta bästa cykel och drar upp kedjan ur cyklen och förstör kedjan. Den killen kunde inte laga sin cykel och fick ringa efter sin pappa så han kunde hämta honom. Han är inte någon av dem där coola killarna utan en normal snäll kille. Jag känner mig taskig för en av de första gångerna i mitt liv BTW: Cyklen gick inte att laga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 lol.. sånn information skulle jag ju inte ge upp så enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 lol.. sånn information skulle jag ju inte ge upp så enkelt Va menar du? Alltså jag känner bara lite ångest för jag gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Idag: Snatteri. Vad har du för rätt att ta saker utan att betala för dig? Jag har inte gjort så mycket olagligt. Sprayat en väderkvarn (innuti) och rökt lite grejer. Men jag var ung och dum. Kvarnen sanerade vi dessutom några dagar efter (busted) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Pungterat cyklar.Åkte fast för det. Fick pröjsa 700:- Haha nu kom jag ihåg en rolig sak När jag och xstreem gick i 3an måste det ha varit så gick vi runt på hekla vårat område och punkterade alla cyklar vi såg... till sist tog en klille mig men han undrade bara om jag hade punkterat hans cykel så vi fick gå och kolla med killen men vi hade inte hunnit till den... tacka fan för det för han höll jävligt hårt i min arm hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 -Narkotika -Stulen Moppe stog det på papprena, men jag hittade den och efter 2 veckor torskade jag - stulit cyklar - krökat på allmänplats -Kört trimmat, kört minderårig och kört full.. Verkligen jävligt idiotiskt att köra full... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 * Narkotika innehav (Det dummaste jag gjort i hela mitt liv. En skarp varning från soc.) * Misshandel (Jag slog ner en kille som slog till sin tjej utanför ett disco. Vi gjorde upp i godo) * Olaga hot (Jag hotade att misshandla en gubbe som slog sin hund. Inga bevis för att jag sagt det. Inget hände.) * Olaga intrång (I förrådsutrymme och en sommarstuga. (Jag var 12-13 år någonting. Soc inkopplat och jag och en annan fick våra familjer utredda. Kul? Nej... ) Laddat ner saker från nätet! Är inte du typ lärare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Vad har du för rätt att ta saker utan att betala för dig? Jag har inte gjort så mycket olagligt. Sprayat en väderkvarn (innuti) och rökt lite grejer. Men jag var ung och dum. Kvarnen sanerade vi dessutom några dagar efter (busted) Ingen, men de går nog inte i konkurs på långa vägar. Förresten. Idag: Snatteri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Olagligt - ladda upp. Lagligt - ladda ner. Den lagen är ganska korkad det är som i usa, i vissa affärer får man sälja/köpa narkotikaklassade ämnen(som endast kan användas som knark) men man får inte använda det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Den lagen är ganska korkad det är som i usa, i vissa affärer får man sälja/köpa narkotikaklassade ämnen(som endast kan användas som knark) men man får inte använda det Om jag inte minns fel så finns det en lag i sverige som säger: det är lagligt att knarka men det är inte lagligt att ineha knark. anledningen till att det är så är väll om man ska söka hjälp för att sluta knarka så ska man inte kunna åka fast. om det skulle vara så att det är olagligt att knarka så skulle ju inga knarkare söka hjälp för då vet dom att dom blir tagna om dom söker hjälp. edit: Förresten. Idag: Snatteri. börjar bli lite småroligt nu . Redigerad 18 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts