Jump to content

Olagligt


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 492
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm ja det va la lite snatteri när man va liten men nu är det större grejer...

T.ex

Mordhotat en pedofil (Polisanmäld)

Kom i bråk med en fjollig bög (Polisanmäld)

Pedofilen mordhota jag i ca 2 månaders tid... Då han berättade att han haft sex med 3 minderåriga. Han va själv 32 enligt han själv... Sajtens crew fick nog och polisanmälde mig. Dock va pedofilen för rädd att träffa mig att han sket i anmälan. men jag fick ändå böter på 3500kr... Något jag överklagade. Nu väntar jag på rättegång..

I bögens fall va detta på samma ställe. Bögen hade fått reda på att jag hade hotat en pedofil och blev fullt förbannad och mennade att så kan man inte göra...

Jag sa då att om man inser att man har ett fel i huvet där man måste ha sex med barn så bör man snarast söka hjälp.

Jag skiter fullständigt om man har en fantasi med barn men när det övergår till värklighet så ska dom dö... Så tycker jag...

Bögen tyckte jag fortfarande hade fel. Bögen tyckte inte heller det va någt fel i att pedofilen hade haft sex med minderåriga. Så antingen är han pedofil själv eller så missuppfattade han det jag sa.

Så efter det blev det ett rätt stort bråk. Med "bollar" man kastade på varran. Så han tröttna la och polisanmälde mig. Tror inte han vinner dock eftersom han kasta lika mycket skit på mig...

Men där har ni beviset bråka inte med fjollor. Dom polisanmäler bara då dom blir rädda LOL...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...