GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Är inte jag psykiskt sjuk :'( har faktisrt kastat sten på apoor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Är inte jag psykiskt sjuk :'( har faktisrt kastat sten på apoor Om det får dig att känna dig viktig och bättre så, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Meh, jag har kastat snöbollar efter min syrra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Meh, jag har kastat snöbollar efter min syrra med. Då kan vi väl förklara dig psykiskt sjuk också då. Bara för att du inte ska känna dig utanför. Jag har trampat sönder takplattor till ett värde av 13 kronor. Får jag vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Dom berömda kålmorden. Rufus, slaktare av kål, riddare av potatismos. Vad gjorde jag för fel? Är det olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Dom berömda kålmorden. Rufus, slaktare av kål, riddare av potatismos. "Funnylin - Han är killen hela dagen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vad gjorde jag för fel? Är det olagligt? Kolmården - Djurpark utanför norrköping. Kålmorden - Slaktad kål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Är man omogen om man INTE har snattat? Det lät korkat! Nej nej inte alls så jag menade ! Jag menade om man snattar efter man går i 3an .... så är man ganska omogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hmm ja det va la lite snatteri när man va liten men nu är det större grejer... T.ex Mordhotat en pedofil (Polisanmäld) Kom i bråk med en fjollig bög (Polisanmäld) Pedofilen mordhota jag i ca 2 månaders tid... Då han berättade att han haft sex med 3 minderåriga. Han va själv 32 enligt han själv... Sajtens crew fick nog och polisanmälde mig. Dock va pedofilen för rädd att träffa mig att han sket i anmälan. men jag fick ändå böter på 3500kr... Något jag överklagade. Nu väntar jag på rättegång.. I bögens fall va detta på samma ställe. Bögen hade fått reda på att jag hade hotat en pedofil och blev fullt förbannad och mennade att så kan man inte göra... Jag sa då att om man inser att man har ett fel i huvet där man måste ha sex med barn så bör man snarast söka hjälp. Jag skiter fullständigt om man har en fantasi med barn men när det övergår till värklighet så ska dom dö... Så tycker jag... Bögen tyckte jag fortfarande hade fel. Bögen tyckte inte heller det va någt fel i att pedofilen hade haft sex med minderåriga. Så antingen är han pedofil själv eller så missuppfattade han det jag sa. Så efter det blev det ett rätt stort bråk. Med "bollar" man kastade på varran. Så han tröttna la och polisanmälde mig. Tror inte han vinner dock eftersom han kasta lika mycket skit på mig... Men där har ni beviset bråka inte med fjollor. Dom polisanmäler bara då dom blir rädda LOL... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Det ända ja har gjort olagligt är att ja har laddat ner musik från nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Då har du aldrig gjort något olagligt. För det är lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vad alla skryter jag har kastat en sten (när jag var liten) på min syrras pannben...! jag var sur, hon blev förbannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Då har du aldrig gjort något olagligt. För det är lagligt ÄR det? hade för mig att det bara var olagligt att ladda upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 ÖÖöööhum:..! druckit på allmän plats kört full kört trimmat kört bil snott saker förstört saker ' de va cväl de värsta jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Mordhotat en pedofil (Polisanmäld) Mer sånt. Ska man göra något olagligt ska det vara vettig saker man sysslar med! ÄR det? hade för mig att det bara var olagligt att ladda upp... Olagligt - ladda upp. Lagligt - ladda ner. Som skribb sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vettefan, tror nog tankat hem filmer och spel är det olagligaste jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Kolmården - Djurpark utanför norrköping. Kålmorden - Slaktad kål. Whops... Jag menade Kolmården... Men gorillan gjorde kålmord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Whops... Jag menade Kolmården... Men gorillan gjorde kålmord... Gorillan gjorde vad? kolmården förresten... vilket jäkla namn! Måste vara samma person som döpte sitt barn till Inge Snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag är en hårt kriminell brottsling jag cyklar utan hjälm whahhahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Idag: Snatteri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts