GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 När jag var på Kålmorden var det en gorilla som vart lack av nån anledning.. Den kastade upp ett saladshuvud på läktaren . Inge som satt där men ändå... HAHA fan vad kul, man sitter trevligt och kollar på gorillor och har det bra och DING! får man ett saladshuvud i skallen. HAHA vad vidrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag har alldrig åkt dit, men de olagliga saker jag gjort är olovlig körning (bil, moppe, lastbil och traktor) kört moppe utan lysen körde min epa efter en liten skogsväg i typ 80 km/h och ser ett par bil lyktor och tänkte "bara nån nörd" sen ser kag blå lysen börjar blinka och sen slockna, he he, det var en polis, men han stannade mig alldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ööhm varför skulle man få respekt av att snatta ? Jag snattade när jag gick i 3an tror jag.... Tror dom flesta gjorde det vid den tiden... Annars är dom fan riktigt omogna Är man omogen om man INTE har snattat? Det lät korkat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 När jag var på Kålmorden var det en gorilla som vart lack av nån anledning.. Den kastade upp ett saladshuvud på läktaren . Inge som satt där men ändå... Dom berömda kålmorden. Rufus, slaktare av kål, riddare av potatismos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ahahahaha!! Den var det fan klass på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Oujj.. var ska man börja. snattat stulit brutit mig in i husvagn eldat upp huvagn brutit mig in i bil olaglig körning av moped förtärt alkohol på allmän plats köpt ut alkohol köpt ut tobak krossat flera av skolans fönster försök av mordbrand kastat sten på bilar från bro burit kniv på allmän plats misshandel Grov Skadegörelse Upphovsrättsbrott som fan Skolkning som fan det jag kommer på tills vidare har gjort en massa andra grejjer också som tyvär är för grovt för att skrivas här. btw; jag är 15 år. Redigerad 16 februari, 2005 av Stian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag har då en kompis som e rätt puckad. Han tog med sig en mjukluftspistol till en vandring vi hade i början av 7an ( vi går i 7an nu ) och när han och hans kompisar skulle bygga tält så var det en lärare där och han siktade mot sin polares huvud.. han fick prick i registret HAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHA Jag har gjort ett par olagliga grejer men jag vill göra en riktigt farlig sak inom det här året: I omklädningsrummen vi har bredvid idrottshallen så finns det några lappar där det står om att om man vandaliserar blir man anmäld och får betala skadestånd, en gång drog en kille i nian ner en av dessa lappar, han fick gå till rektorn och skit..Jag vill dra ner en sån lapp..=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Oujj.. var ska man börja. snattat stulit brutit mig in i husvagn eldat upp huvagn brutit mig in i bil olaglig körning av moped förtärt alkohol på allmän plats köpt ut alkohol köpt ut tobak krossat flera av skolans fönster försök av mordbrand kastat sten på bilar från bro burit kniv på allmän plats misshandel Grov Skadegörelse Upphovsrättsbrott som fan Skolkning som fan det jag kommer på tills vidare har gjort en massa andra grejjer också som tyvär är för grovt för att skrivas här. btw; jag är 15 år. Stämmer allt det där så måste du ha något psykiskt fel. Och visst, det är inget fel i att ha psykiska fel, det är ju inte ditt fel att du har det om man säger så. Lider med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Stämmer allt det där så måste du ha något psykiskt fel. Och visst, det är inget fel i att ha psykiska fel, det är ju inte ditt fel att du har det om man säger så. Lider med dig... Borde inte det där klassas som påhopp, du som är så duktig på sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ni är moderatorer, ni ska hålla ihop inte bråka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Stämmer allt det där så måste du ha något psykiskt fel. Och visst, det är inget fel i att ha psykiska fel, det är ju inte ditt fel att du har det om man säger så. Lider med dig... Dags för mig att förklara mig. Jag vet att det är sjukt. Eller jag ser att det är sjukt nu när jag läser det men hade du varit en av mina polare så tror jag inte att du skulle ta det så "hårt". Och nej jag har inga psykiska problem alls, tror jag. Det ligger en massa konstiga historier runt allt och om du pallar så kan jag dra den med "brutit mig in i en bil". Och självklart så har jag inte gjort något av dethär själv, det är alltid minst två av polarna med (så att man har någon att skylla på) Allt som jag skrivit upp har utspelats under två år förutom misshandeln och snattningen som hände när jag var cirka 13 år. Tro inte att jag inte ångrar det jag har gjort, jag har inte gjort något aldeles för olagligt på ett halvår förutom en smällare inne i skolan. Toppe, jag tog inte illa upp så posten behöver inte raderas ;D Redigerad 16 februari, 2005 av Stian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ni är moderatorer, ni ska hålla ihop inte bråka Jo, alla hatar Jocken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Borde inte det där klassas som påhopp, du som är så duktig på sånt? Varför skulle det vara ett påhopp? Jag sa bara att han borde ha psykiska fel om han har begått alla dom där brotten, ingen normal människa gör sådant. Stian: Du är alltså en mördare, om jag förstått detta rätt? Du har försökt döda en person genom att elda upp honom, visst? Psykiskt? Svar ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Varför skulle det vara ett påhopp? Du skrev att han hade psykiska problem. Och ta mig i bubblan, nog är det inte snällt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Du skrev att han hade psykiska problem. Och ta mig i bubblan, nog är det inte snällt! Återigen skrev jag att han måste (borde) ha psykiska problem om han har begått dom där brotten, inte att han till 100% har psykiska problem. Varför hänga upp sig på det överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Stian: Du är alltså en mördare, om jag förstått detta rätt? Du har försökt döda en person genom att elda upp honom, visst? Jag tror att försök till mordbrand redan har förklarats här i tråden. FÖRSÖK till mordbrand och innan jag gjorde det så hade jag ingen aning om vilka konsekvenser det hade, det var bara en kul grejj.. Smällare inne i skolan. Enligt polisen så kunde något ha tagit fyr + att det brann lite av smällaren. Därför FÖRSÖK till mordbrand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Stämmer allt det där så måste du ha något psykiskt fel. Och visst, det är inget fel i att ha psykiska fel, det är ju inte ditt fel att du har det om man säger så. Lider med dig... Om jag fattar det där rätt så har du också psykiska problem... Eller vad menar du annars med "Jag lider med dig"? Oj, får jag en varning nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Återigen skrev jag att han måste (borde) ha psykiska problem om han har begått dom där brotten, inte att han till 100% har psykiska problem. Men om jag skriver att du måste (borde) ha en minimalt liten schlong, och inte att du 100% har liten schlong, då är det fanimig ett påhopp oavsett. Varför hänga upp sig på det överhuvudtaget? För att du delade ut varningar och hybernatade folk till höger och vänster förut, glömt det? Och nu sitter du själv och skriver saker till folk som är värre. Men visst, vill du vara så trångsynt så fine by me. Jag tänker gå på muggen. Redigerad 16 februari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Om jag fattar det där rätt så har du också psykiska problem... Eller vad menar du annars med "Jag lider med dig"? Oj, får jag en varning nu? Nej? Om man lider med någon har man medkännande. Om t.ex någon av dina vänner dör kan jag säga att jag lider med dig, alltså att jag bryr mig ungefär. Stian: Dåså. Tolkade din första förklaring som om mordbrand var något jättekul ungefär. Förlåt, my mistake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Men om jag skriver att du måste (borde) ha en minimalt liten schlong, och inte att du 100% har liten schlong, då är det fanimig ett påhopp oavsett. För att du delade ut varningar och hybernatade folk till höger och vänster förut, glömt det? Och nu sitter du själv och skriver saker till folk som är värre. Men visst, vill du vara så trångsynt så fine by me. Jag tänker gå på muggen. Det var väl mig han "hoppade på" endå. Och jag har sagt att det var lugnt.. tig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts