Funnylin Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hur kommer man ifrån mordbrand? Om det är mordbrand är väll det försök till mord som är ungefär lika illa som mord? Mordbrand är att anlägga eld som kan äventyra människors liv och hälsa eller annans egendom. Detta är kriminellt och regleras i 13 kap. Brottsbalken (se [notisum]). Brottet ger fängelse i minst ett år, beroende på hur allvarligt brottet bedömts vara. I den bedömningen läggs bl.a. huruvida branden anlagts i tättbebyggt område. Mordbrand är ganska kriminellt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Gäller hastighetsbegränsningarna för cykel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Kört moppe utan hjälm Kört moppe på cykelstigen Gått på motorvägen Druckit på allmän plats Kommer inte på mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag har mördan bill clinton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) .en gång cyklade jag på en cykel utan belysning! det ni! nä men seriöst.. tänker inte rabbla upp allt men jag kan erkänna att jag har villkorligt nu Redigerad 15 februari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Just det, kom på en grej till. luntade på en killes väska i skolan i 6an, han hade slått min lillebrorsa. nu går jag i 8anoch det finns fortfarande en svart fläck på väggen efter branden =). som tur var så kom dom aldrig på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 * Upphovsrättsbrott Tanka, tanka, tanka... Bara det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 * Upphovsrättsbrott Tanka, tanka, tanka... Bara det tror jag. Jo, det har jag med, men vem har inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 .en gång cyklade jag på en cykel utan belysning! det ni! nä men seriöst.. tänker inte rabbla upp allt men jag kan erkänna att jag har villkorligt nu Ohh, kan jag få din autograf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Skjutit mina polers med högt trimmad soft air gun(de var dom som börja). Snattat nåra gånger Kastat glas-flaskor på väggar mm En gång hittade vi en bil på en tom äng.(Krossade rutor bara) typ drog av blinkers-spaken och slogsönder den..(Efter en stund såg vi att de låg knark i den, sprang därifrån som fan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Skjutit mina polers med högt trimmad soft air gun(de var dom som börja). Snattat nåra gånger Kastat glas-flaskor på väggar mm En gång hittade vi en bil på en tom äng.(Krossade rutor bara) typ drog av blinkers-spaken och slogsönder den..(Efter en stund såg vi att de låg knark i den, sprang därifrån som fan) Sprang ni ifrån knarket!!?!?!??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vet inte varför men jag drömmde att jag och en kompis rånade Bokia! lol Vi rusade in och tog så många böcker som möjligt och såg två poliser, fast det roliga var. "Freeze!" Skrek ena snuten och sprang rasande in i butiken, "ARGGGH!" Spring! Och vi kuta för livet och dom tog min polare. Jag var skitlångt bort men hörde ändå att en polis sade. "Skit i han, vi tar han sen!" Och jag slutade plötsligt springa och började gå och en liten tjej sade. "Colan K?" Hur visste du jag hette så?" "För att du e romantísk!" .... Hon gick iväg med en sån där Coop-Forum påse i handen. Konstig dröm eller vadå? slutsats: jag är sjuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Varför sprang ni ifrån knarket för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vet inte varför men jag drömmde att jag och en kompis rånade Bokia! lol LOL! Fan va grymt! Olagligaste hmm... Kört moppe när jag va under 15 Kört EU moppe utan körkort Druckit på offentlig plats Vandalisering. Allt jag kommer på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Kört EU moppe utan körkort Det får man göra. Det gör jag också. Det minsta man måste är förarbevis. Körkort är nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Aja, skitsamma. Ni fattar vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Kört moppe utan hjälm Kört moppe på cykelstigen Gått på motorvägen Druckit på allmän plats Kommer inte på mer.. Ok. Nu kom jag på att jag cycklat på E4 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hur kommer man ifrån mordbrand? Om det är mordbrand är väll det försök till mord som är ungefär lika illa som mord? Mordbrand har ingenting med att göra med att man ska skada någon om jag tänder fyr i en buske är det mordbrand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Mordbrand har ingenting med att göra med att man ska skada någon om jag tänder fyr i en buske är det mordbrand.. Mordbrand är att anlägga eld som kan äventyra människors liv och hälsa eller annans egendom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Japp ... Men om jag tänder fyr i en buske har ju jag anlagt den branden och flera personer kan äventyra sina liv för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts