gurfi Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Varför har alla kniv på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Varför har alla kniv på sig? För att vara säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 För att vara säker. Joo det logiskt . är man i någon farlig zon nu var man än går eller? syftade mera på om det vore så att många här hamnar i bråk ofta eller är det bara mycket scouter här . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Har inte gjort så värst mycket, men har: Sparkat sönder en ruta Kört moped innan jag var 15. Kört moped utan hjälm. och lite annat, kommer inte ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Varför har alla kniv på sig? En vis man sa till mig (min polares pappa) och jag tror att det ligge rn ågot i det... Dom som bär kniv har inget självförtroende ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag harfaktiskt aldrig bärt kniv! (om inte fickkniv räknas?) Däremot har jag lekt lite med tändare och sprayflaska... MOAHAhAhAhA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hehe, det jag menar med brott mot knivlagen var när jag sommarjobbade som snickare, hade morakniven i bältet när jag gick till restaurangen för att käka lunch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vandalism (klottrat) Snatteri Kört moppe utan baklykta Kört moppe innan jag var 15 Kört moppe utan hjälm Burit kniv på offentlig plats Cyklat utan lampa Gått mot röd gubbe i usa (vet ej om de e olagligt eller inte, men de borde de väll va ) Urinerat på offentlig plats Pallat äpplen, vinbär o sånt Kom att tänka på en sak. När vi var i Los Angeles gick min bror över gatan (inte övergångsstället) när vi skulle till McDonalds. En polispatrull som var på gatan började genast tjuta och blinka som f*n Dom åkte fram till honom (med "blå"ljuset på) och sa till honom att inte göra det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hmm, old times * Vårdslöshet i trafik med cykel * Krossat 2 rutor. * Kört trimmad moppe fast ja är 13. * Kört crossen inne i stan ( JÄÄÄVLIGT KUL ) * Eldat lite * Klottrat Det roliga är att ja bara blivit tillsagd när jag cyklade, inge mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag är en snäll gosse, har bara knackat en ruta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Just det ... Sen har man urinerat på allmän plats också Också den dära rutan på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Kört utan framblinkers på bilen. Kört för fort. Pissat på allmän plats, händer rätt ofta efter krogen. + lite småsaker men inget riktigt allvarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Också den dära rutan på skolan Men ssshhh annars tror alla att jag är värsta kriminell här ..... ok då jag slog först isönder en ruta på skolan sen en till ... Nöjd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag fick ryck efter att ha förlorat på pingis, så jag sulade mitt rack på en ruta så att den gick sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Men gud vad häftiga ni är som gör massa brott då Har aldrig stulit något och kommer aldrig göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Men gud vad häftiga ni är som gör massa brott då Har aldrig stulit något och kommer aldrig göra det. Brott innebär inte bara att man stjäl någonting... Jag är inte stolt över mina brott och kommer aldrig att bli det! Ooooh, vad cool jag är som säger att jag inte är stolt över mina brott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) *Vandalisering *olovlig körning (moped, bil, trakor, lastbil) *Snatteri *Annan stöld *Olaga intrång x 5? *"Mordbrand" som dom skrev i tidningen och sa hos polisen. Thats it, har inte gjort så mkt mer tror jag... Redigerad 15 februari, 2005 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hmm nja inte mkt iaf..några "bus" me pensionärer.. lite rutor kanske.. ett och ett annat bråk.. inget allvarligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 * Kört trimmad moppe fast ja är 13. Jo, det blir ju grymt lagligare senare i livet! *"Mordbrand" som dom skrev i tidningen och sa hos polisen. Det låter inte direkt som en mindre företelse. Fear the Joey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jo, det blir ju grymt lagligare senare i livet! Det låter inte direkt som en mindre företelse. Fear the Joey? Hur kommer man ifrån mordbrand? Om det är mordbrand är väll det försök till mord som är ungefär lika illa som mord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts