AE_Dave Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vill helst inte berätta nåt då morsan och flera andra kan se... Jag har dock aldrig snattat! Det är jag faan stolt över! Vad menar du med det? Har du typ tagit massa pengar från dina föräldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 * Narkotika innehav (Det dummaste jag gjort i hela mitt liv. En skarp varning från soc.) * Misshandel (Jag slog ner en kille som slog till sin tjej utanför ett disco. Vi gjorde upp i godo) * Olaga hot (Jag hotade att misshandla en gubbe som slog sin hund. Inga bevis för att jag sagt det. Inget hände.) * Olaga intrång (I förrådsutrymme och en sommarstuga. (Jag var 12-13 år någonting. Soc inkopplat och jag och en annan fick våra familjer utredda. Kul? Nej... ) Laddat ner saker från nätet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Är det olagligt? Kanske inte men är nog det olagligaste jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Rasistiska uttal om det räknas också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Vad menar du med det? Har du typ tagit massa pengar från dina föräldrar? Njaa, är väl lite av en morsgris... Men jag kan väl ta de lite mindre sakerna: *hets mot folkgrupp - En kille (utlänning) sa att jag var en jävla kuksugare och sa allehanda saker, han hotade att ringa polis, men inget hände! EDIT: kom på att jag ehhmm slog till han några gånger också... * klotter - gammal ful buss som behövdes rustas upp lite... plus lite andra bussar, tåg osv... Det är väl de lite mindre sakerna... Redigerad 15 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Aldrig snattat... Men här skulle man ju skriva vad man har gjort, och inte vad man inte har gjort. Har "råkat" forma om en kaxig killes huvud en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vill helst inte berätta nåt då morsan och flera andra kan se... Jag har dock aldrig snattat! Det är jag faan stolt över! Måste dina föräldrar läsa allt du skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Måste dina föräldrar läsa allt du skriver? Nej, dock kan dom se det och... Äh vafan! Full lista: *misshandel - Liten skit som moppsade sig, kanske inte misshandel, men jag spöade ner han iaf. * Grovt klotteri - dom tog mig inte, men det var en notis i tidningen. Jag var inte ensam, men men... * moppelekar o sånt. - orkar inte skriva allt. aldrig åkt fast, men... ja.... *vandalism: - ja, jag förstörde en liiiiten ruta i nån fulbutik... Fyfan vad larmet lät! det var väl det, ja... Redigerad 15 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Trevligt, nu har jag lite snubbar att anmäla, så kan jag tjäna lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Och du tror att du får en belöning då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Vilken jävla kukmätartråd Du säger det ? =P Därför tänker ja va tyst.. *misshandel - Liten skit som moppsade sig, kanske inte misshandel, men jag spöade ner han iaf. var det en dum 2:a som tog dina kulor på lekskolan ? Redigerad 15 februari, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 var det en dum 2:a som tog dina kulor på lekskolan ? Inte riktigt! Det var läge sen... har för mig att han gick i åttan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 *Olaga intrång *Blev tagen för att kasta äpplen på bilar, var inte jag som kastade. jag märkte sist av alla att bilen körde tillbaka och hann inte kuta. * Eldat ångmaskinstabletter som luktar piss när man bränner dom , under nån skåp * Eldat liite prylar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Att tanka filmer och musik whateva är lika mkt stöld som att snatta Nope. Snattning är ett fysiskt exemplar som dom kommer att sakna, medan hemladdad musik bara är en kopia. Fortfarande stöld, men inte lika mycket som att snatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Orkar inte edita på gamla post, så: - Urinering på allmän plats ---------------------------------- Jag är stolt, kom i tidningen efter att jag och två polare hoppade runt på frigolit-bitar så dom brast... Sånna man isolerar hus med... Sen i tidningen stod det: Byggmaterial för tusentals kronor förstört! Inte mycket att vara stolt över... Sen nämnde dom inte ens mitt namn, tur är det iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Har aldrig åkt fast eller nåt sånt. Men det här är saker jag gjort: Snattat Kört moped utan hjälm Kört EU-moped utan tillbehörighet Framfört motorfordon i skog Kört moped innan jag var 15 år gammal Kört bil utan tillbehörighet Olaga intrång Burit kniv på allmän plats Cyklat mot enkelriktat Olaga vapeninnehav Burit vapen på allmän plats Sen säkert nån liten vandalisering Mrrrki... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag har gjort något som jag tror alla också har gjort här 1.Slängt skräp på marken man kan få dyra böter 2.Sagt fula ord till någon - Kan anmälas som kränkning Dom andra pallar jag inte skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Just det ... Sen har man urinerat på allmän plats också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Vandalism (klottrat) Snatteri Kört moppe utan baklykta Kört moppe innan jag var 15 Kört moppe utan hjälm Burit kniv på offentlig plats Cyklat utan lampa Gått mot röd gubbe i usa (vet ej om de e olagligt eller inte, men de borde de väll va ) Urinerat på offentlig plats Pallat äpplen, vinbär o sånt Redigerad 15 februari, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Ni killar borde lära er om nåt om lagen det finns ingen penga gräns för vad som är snatteri och vad som är att stjäla. att snatta är när man är i en butik och ser en god klubba och man tar den och går så är det snatteri men om man skär hål i sin jacka så kan man stoppa in en fruktklubba så är det stöld! har aldrig blivit fångad av polis (e jävligt snabb) har haft softis,kniv o knogjärn på allmän plats har kört moppe och lite misshandel hehehhe kastat egg på bilar klottrat på väggar intrång . några ungar hadde klottrat på vår skola så vi gick in i deras på kvällen och klottrade lite när vi sprang där ifrån hörde vi polis sirener. och nåt mer säkert! Redigerad 15 februari, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts