Reve Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Men man är fortfarande en idiot om man snor en Snickers på kvantum. Jo kanske det. Men det var väl alla i 13år åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Och då har du fel. Du fattar inte poängen... Att kasta i en livboj har inte med smarthet att göra, det är dumheten. När man vara liten gjorde man dumma grejer som man inte vet varför man gjorde. Visst, det är inte smart att kasta i en livboj, Men visst fan är det lika osmart som alla andra brott. Alla har någon gång gjort något dumt i sin barndom. Till och med du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag måste vara den enda på detta forumet som inte snattat... Nu kom jag på ett till! Misshandel. Nöp min kompis i näsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Nu kom jag på ett till! Misshandel. Nöp min kompis i näsan. Det var väl jävligt snuskigt att stoppa in dina fingrar i hans näsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Det var väl jävligt snuskigt att stoppa in dina fingrar i hans näsa. Inte in i näsan din gröna bumbibjörn... på varsin sida om näsan. Utanför. Livet att sitta och förklara hur man nyper någon om näsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Du fattar inte poängen... Att kasta i en livboj har inte med smarthet att göra, det är dumheten. När man vara liten gjorde man dumma grejer som man inte vet varför man gjorde. Visst, det är inte smart att kasta i en livboj, Men visst fan är det lika osmart som alla andra brott. Alla har någon gång gjort något dumt i sin barndom. Till och med du. Ja, säkert. Men det är ingen ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Du fattar inte poängen... Att kasta i en livboj har inte med smarthet att göra, det är dumheten. När man vara liten gjorde man dumma grejer som man inte vet varför man gjorde. Visst, det är inte smart att kasta i en livboj, Men visst fan är det lika osmart som alla andra brott. Alla har någon gång gjort något dumt i sin barndom. Till och med du. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,853960,00.html Fint, om det nu funnits ett livbåt där hade folk kunnat åkt ut till henne, men guess what? Det finns ingen, för någon har släppt ut den till Öjaren, så man inte får tag i den. Kände inte tjejen, vet inte vem det är. Men blir så sur när folk slänger ut livbojor och båtar. :/ Redigerad 16 juli, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,853960,00.html Fint, om det nu funnits ett livbåt där hade folk kunnat åkt ut till henne, men guess what? Det finns ingen, för någon har släppt ut den till Öjaren, så man inte får tag i den. Vafan? Var stod det i den artikeln? Rabarben: Jag har aldrig snattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Vafan? Var stod det i den artikeln? Rabarben: Jag har aldrig snattat. Har varit dit med egna ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Hrrm.. brottsregister.. kört moped utan hjälm kört moped underårig kört bil utan körkort åkt/kört bil utan bälte haft samlag med en 14 åring (dock inte nu, var ett år sen^^) kört för fort med moped och bil hotat (om det räknas efter jag blev hotad först) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Jag måste vara den enda på detta forumet som inte snattat... Nu kom jag på ett till! Misshandel. Nöp min kompis i näsan. Det är inte misshandel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Det är inte misshandel. No shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Det är inte misshandel. Helt säker? --- Nja slutat med de dumma grejerna Förutom vandalisering allså.( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts