the-copy Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Kört trimmar moped! WHAT A CRIME!! Lattjat med trojaner på fragbites användares datorer.. neeeej nej, inte har jag tagit över msn,lunar,hotmail.whatev Brytit mig in i skolan då den var stängd. Skolan måste köpa en ny dörr efter det.. heh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Har haft en karriär inom snatteri, men blev tagen i slutet av sjuan. Aldrig hållit på sen dess. Sen har väl typ alla kört trimmad moppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Jag är en snäll pajk. Jag har aldrig begått brott. Det värsta jag har gjort är typ att cykla på vänster sida av vägen. Men nu har jag aldrig ens fått tillsägelse av vare sig Väktare eller Polis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Har snattat lite och kastat ner en livboj i vattnet... Jävligt smart, idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag är en snäll pajk. Jag har aldrig begått brott. Det värsta jag har gjort är typ att cykla på vänster sida av vägen. Men nu har jag aldrig ens fått tillsägelse av vare sig Väktare eller Polis. Tvärtemot mig! Jag har ju cyklat utan hjälm och laddat ner en låt från swebits! Och en gång... då åkte jag utan bälte när vi skulle till väla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Stöld för ca. 500 kronor, inbrott klotter på bilar och hus,Skutit paintball på snuta+snutbil,soft air gun i butik,hot mot tjänsteman. det är mitt brottsregister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jävligt smart, idiot. Varför skriver du bara att han är en idiot. Alla olaglia saker som folk har gjort är väl idiotiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Alla olaglia saker som folk har gjort är väl idiotiska. Nej. Redigerad 15 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Varför skriver du bara att han är en idiot. Alla olaglia saker som folk har gjort är väl idiotiska.För att en livboj är/kan vara livsviktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 För att en livboj är/kan vara livsviktig Precis! Men ingen dör av undernäring om du snor en Snickers på kvantum.(har hänt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Precis! Men ingen dör av undernäring om du snor en Snickers på kvantum.(har hänt) Men man är fortfarande en idiot om man snor en Snickers på kvantum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Men man är fortfarande en idiot om man snor en Snickers på kvantum. Kanske låter lite otrevligt, men jag håller med till 200%. Det är idiotiskt. Officer Hernandez - Blivande Polisman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Har inget brottsregister. Det ända jag gjort är att ha laddat ner film, musik och spel. Om man nu kan se det som olagligt, lånade ju bara Alla här vet ju att jag är en hedlig människa, även om alla väktare inte är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 En knyckt Snickers på att SlewME är Fadde Darwich. Pico - Blivande Spåman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 En knyckt Snickers på att SlewME är Fadde Darwich. Pico - Blivande Spåman. Lol, Fadde var dörrvakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag är redan hatat på sajten men efter ni läst vad jag gjort under mina år kommer ni hata mig med 33% mer vrede. Jag har Cyklat utan hjälm Gått över ett övergångsställe.........När det var rött! Laddat hem en låt från DC++ Kastat en äppelskrutt på marken, jag missade papperskorgen och orkade inte ta upp den och kasta i skrutten. Åkt bil utan bälte...flera gånger. Pinkat i en park Prutade när jag köpte en hamburgare på max...med hela 2 kr Burr i don give a shit yo bitch cuz ima gangsta fo life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag är redan hatat på sajten men efter ni läst vad jag gjort under mina år kommer ni hata mig med 33% mer vrede. Jag har Gått över ett övergångsställe.........När det var rött! Kastat en äppelskrutt på marken, jag missade papperskorgen och orkade inte ta upp den och kasta i skrutten. Burr i don give a shit yo bitch cuz ima gangsta fo life! Ne, inte olagligt. Då är du alltså två brott fattigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jävligt smart, idiot. Jag slår vad om att du är lika smart , idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag slår vad om att du är lika smart , idiot Och då har du fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Ne, inte olagligt. Då är du alltså två brott fattigare. ETT brott fattigare. Att gå mot rött är, som jag sagt tidigare, ett brott. Fast det finns ingen påföljd för det. Allt polis eller väktare kan göra är att säga till dig. Men böter kan inte komma på tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts