Moroni_Family Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vad är det för töntigt med det? Jag tycker det är mkt bra ide att fotta CD-keys. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vad är det för töntigt med det? Jag tycker det är mkt bra ide att fotta CD-keys. Ja, jävligt hyvens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Det senaste olagliga jag gjorde var att ladda ner "Ika i rutan" på piratebay. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Det senaste olagliga jag gjorde var att ladda ner "Ika i rutan" på piratebay. xD Nu kommer du få en varning eftersom modsen tycker att det där är warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Äsch, är denna "alla-hackar-och-mobbar-stackars-farsvarslösa-lilla-Vice.-för-hans-tidigare-synder" topicen uppe igen?! Suck... Redigerad 9 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vad är det för töntigt med det? Jag tycker det är mkt bra ide att fotta CD-keys. Hur fan kan man göra de? CD-Keysen är ju inuti spelet? Och ofta hos "Professionela" spel affärer så är inte ens CD och den lilla katalogen med CD Keysen inuti fodralet. Så, hur har ni lyckats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Hur fan kan man göra de? CD-Keysen är ju inuti spelet? Och ofta hos "Professionela" spel affärer så är inte ens CD och den lilla katalogen med CD Keysen inuti fodralet. Så, hur har ni lyckats? Öppnar den försiktigt, fotar, stoppar tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Hmm.. Olagligt.. LOLZ ZE WAREZ... Snattat en nötcreme... Inte mycket mer, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Fotograferat cd-keys med mobilen i butik. Polisen tog mig och en till. Haha De ska jag prova Redigerad 9 juli, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vad är det för töntigt med det? Jag tycker det är mkt bra ide att fotta CD-keys. Nu ska inte jag köpa spel längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vad är det för töntigt med det? Jag tycker det är mkt bra ide att fotta CD-keys. Hur lyckas ni med det? De har ju tomma förpackningar för att förhindra det. Eller så har de spel inslagna i plast, men då kan ni ju likaväl ta med er klisterlappen CD- Keyn står på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Gå mot röd gubbe är inte olagligt *** åkt dit för snatteri, köpt tobak och folköl till minderåriga... vilken jävla kukmätartråd Jo, gå mot röd gubbe är olagligt - men det finns ingen påföljd för detta brott. Allt polis eller väktare kan göra är att säga till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Hehe..Såg ett cs eller hl2 paket med cdkeyn på en lapp på plasten Och för dom som undrar så har jag inte tagit den (har nämligen cs (halflife samlingsbox faktiskt )redan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jadu listan är lång.. Snatteri inbrott fylla rattfylla kört bil utan körkort kört traktor utan kort kört mopped för tidigt trimmad moppe hets mot folkgrupp skaddegörelse och mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Hur fan kan man göra de? CD-Keysen är ju inuti spelet? Och ofta hos "Professionela" spel affärer så är inte ens CD och den lilla katalogen med CD Keysen inuti fodralet. Så, hur har ni lyckats? Ja, det är ju också dom "professionella" som fottar CD keys. Så varför inte Finns nog flera spel som har CD Keyn på baksidan har också sett sånna med Keyn på plasten. Tror det är EA som mest brukar trycka den på på manualen på insidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Hackat mig in på ett starwars forum, hotat en (kanske fler) kille/ar till döden och försökt lägga ner WoW civillisationen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Hackat mig in på ett starwars forum, hotat en (kanske fler) kille/ar till döden och försökt lägga ner WoW civillisationen!! Åååh vad bra att du är tillbaka, coolare och tuffare än förut. Nu räcker det ju med att kolla forumet en gång i veckan eftersom du drar upp alla trådar som håller på att dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 O jag har skjutit vattengevär på och blivit polis anmäld då jag sköt på vår parkering slå det jag är så olaglig man kan bli Det är sant faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Har snattat lite och kastat ner en livboj i vattnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Folk som skriver fylla. Det är inte olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts