SlewME Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Din jävel!, antar att du utnytjade dina "rättigheter" som väktare då eller? Må du brinna i helvetet din snorkel-mumrik! (ironi) Mja, det kan hända att jag "gripit" då jag egentligen inte haft befogenheter. Gjorde en bedöming om hurvida jag skulle ta tag i ärendet eller överlåta det till polisen och vi sissa fall så har brottet inte varit så pass allvarligt så att jag skulle få ingripa men gjort det ändå, poliserna jag träffat har inte brytt sig i och för sig. Nog om det. Redigerad 28 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Har väl gjort bågot olagligt nån gång, klottrat med Hemulen är en av dem. Men annars har jag väl inte gjort något så jättefarligt. Jag brukar väl inte gilla att göra livet jävligt för folk. Det och att jag inte har något behov som helst av att bryta mot lagen gör väl att jag inte känner någon lust för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Tack Vice och pkz för understödet. Det handlar ju bara om att man förkortar det till oxå, jag skriver så på svenskan och lärarna börjar tycka det är okej. Om det ska vara så stränga regler att man inte får förkorta ett endaste jävla ord kan man ju lika gärna stänga av gubbar som inte skriver punkt efter varje mening. Skillnad om man håller på att skriva dt, d, sry och sånt. Ja, där hade ni en till, sånt. Ska ni säga att det är fel och fjortis oxå, efter alla gånger jag har skrivit det? Aja, åter till topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jo, det där minns jag när du skrev i V-snack. Har du fått tillbaka datorn än? Jo, det gjorde jag .. rättegången kommer vara i höst nån gång säger polisen, så det kommer ta en jävla tid att få tillbaka datorn.. btw, killen är ett år yngre än mig. det vill säga född 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Och om det ser ut som fjortis. Jävla idiot. Eller så är det bara du som inte orkar skriva en extra bokstav för att du tycker att det tar för mycket utav din counter strike tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Plockat, lagat och ätit toppslätsskivlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Plockat, lagat och ätit toppslätsskivlingar. Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Seriöst? Jarå, växer som satan här i augusti och framåt. Bara att torka för framtida bruk, annars kan man äta rått eller göra te på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jarå, växer som satan här i augusti och framåt. Bara att torka för framtida bruk, annars kan man äta rått eller göra te på det. Ok, skicka några till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Jarå, växer som satan här i augusti och framåt. Jädrars, och jag visste inte ens om det. Blommensberg i augusti, here I come. Du bor där, eh? Redigerad 30 april, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Jädrars, och jag visste inte ens om det. Blommensberg i augusti, here I come. Du bor där, eh? Ja fast inte just där brukar jag plocka. Golfbanor brukar det växa sjukt bra på, även i hagar, alltså växer i halvhögt gräs och på gräsmattor, inte direkt på green såklart då . Men plocka INTE om du inte kan känna igen svampar lätt! Det finns svampar som för nybörjare kan likna toppisar med kan vara dödliga! Läs mycket info innan du ger dig ut! Edit: Ska föresten ge mig ut i skogen nu och ha kul med mina kompisar samt torkade svampar Redigerad 30 april, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja fast inte just där brukar jag plocka. Golfbanor brukar det växa sjukt bra på, även i hagar, alltså växer i halvhögt gräs och på gräsmattor, inte direkt på green såklart då . Men plocka INTE om du inte kan känna igen svampar lätt! Det finns svampar som för nybörjare kan likna toppisar med kan vara dödliga! Läs mycket info innan du ger dig ut! Edit: Ska föresten ge mig ut i skogen nu och ha kul med mina kompisar samt torkade svampar Te-heh. Jag kanske ska leta lite till hösten. Bor ju trots allt i perfekta områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Te-heh. Jag kanske ska leta lite till hösten. Bor ju trots allt i perfekta områden. Jag lovar dig, alkohol kommer verka töntigt och extremt lamt när du testat svamp. Är inte fysiskt skadligt heller, psykiskt skadligt beror på hur du hanterar trippen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Eller så är det bara du som inte orkar skriva en extra bokstav för att du tycker att det tar för mycket utav din counter strike tid. Haha, fint fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Många bryter väl mot någon lag idag? Redigerad 30 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Plockat, lagat och ätit toppslätsskivlingar. Vad är det för svampar?? Blir man hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vad är det för svampar?? Blir man hög? Vet inte om det är denna svampen han pratar om. Men den lilla svampen som växer i komockor är olaglig att plocka. Den blir man hög av om man äter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Den svamp ni pratar om är en hallucinogenasvamp som det krävs mellan 30-50 svampar för att bli hög och börja hallucinera. Jag har själv testat det, mucho roligt. Och oroa er inte för dödliga svampar, dom enda som är dödliga som liknar svampen växer på stubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) x Redigerad 5 augusti, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Det enda jag kan komma på är väl att man gått mot röd gubbe eller cyklat mot rött en gång. Annars är jag fläckfri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts