Sofie Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Kollat på barnförbjuda filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Kollat på barnförbjuda filmer Är det olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Praktiserat häxkraft. Ritualslaktat en gris. --------------- Ähh...har väl precis som alla andra gjort mindre förtelser som inte kommer dyka upp vid arbetinervjur som obekväma frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Massor. Redigerad 15 februari, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Ja snattade lite för men har alldrig åkt fast, jag gick typ i lågstadiet. Sen i fyran så rev jag ut sidor ur porrtidningar och tog men jag har inte gjort något olagligt på länge nu. Redigerad 16 februari, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag har öh ..... sparkat på en bil så larmet gick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ja snattade lite for men har alldrig akt fast, jag gick typ i logstadiet. Sen i fyran sa rev man ut sidor ur porrtidningar och tog men jag har inte gjort nagot olagligt pa lenge nu. Har du svårt och stava eller har du bara råkat aktivera någon funktion på ditt tangentbord så du inte kan skriva å, ä och ö? Men men, har väl hänt att man gjort några småsaker. Men tror inte något speciellt allvarligt men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Köra bil över hastighetsbegränsningen gör man ju varje dag. Har tillomed blivit stoppad av snuten när jag körde 110 på en 90 väg mitt i natten. Lite överdrivet tycker jag... Av snuten alltså. Nångång har man legat i 200 nästan hela vägen mellan Uppsala och Stockholm. Gick rätt snabbt o köra. Men sen tycker jag att det är konstigt att nästan alla här har snattat. Skulle aldrig kunna tänka mig att göra det. Det är ju stöld ju! Men sen har man ju iofs gjort en hel del olaga intrång. Iofs inte på ställen som folk bryr sig om. UE är skoj iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Men sen tycker jag att det är konstigt att nästan alla här har snattat. Skulle aldrig kunna tänka mig att göra det. Det är ju stöld ju! Att tanka filmer och musik whateva är lika mkt stöld som att snatta Redigerad 15 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Gå mot röd gubbe är inte olagligt *** åkt dit för snatteri, köpt tobak och folköl till minderåriga... vilken jävla kukmätartråd Inte straffbert, men olagligt Fattasr inte farför det är olaglit att göra det när man inte bestraffas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Extrem snattning.. ett tag drog jag å nåra polare te affärer å fyllde ryggsäckar när jag åkt fast för de 2 ggr å sedan blivit portad från city gross la ja av.. sen har man ju klottrat, vandaliserat, allmänt sjuka saker, tänt på massa saker , cyklat på e-4an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Att tanka filmer och musik whateva är lika mkt stöld som att snatta Nja. det är väll lite skillnad att ta fysiskt materia än att tanka hem musik, filmer m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag finns.. Nej, men jag är inte så olaglig av mig... kommer inte på något nu Cykla utan hjälm.. olagligt? Isf. det. Och ladda ner saker? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Köra bil över hastighetsbegränsningen gör man ju varje dag. Har tillomed blivit stoppad av snuten när jag körde 110 på en 90 väg mitt i natten. Lite överdrivet tycker jag... Av snuten alltså. Nångång har man legat i 200 nästan hela vägen mellan Uppsala och Stockholm. Gick rätt snabbt o köra. Men sen tycker jag att det är konstigt att nästan alla här har snattat. Skulle aldrig kunna tänka mig att göra det. Det är ju stöld ju! Men sen har man ju iofs gjort en hel del olaga intrång. Iofs inte på ställen som folk bryr sig om. UE är skoj iaf... Neee. Jag hörde på radion för ett tag sen att det var snatteri ända upp till begränsningen 800 kr. Då räknas det som stöld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Olagligt... hmm. Olaga intrång/vandalisering, men vi gav kärringen som kom på oss (hon bodde tydligen där också ) falska namn så vi klarade oss. Blev en sjuhelvetes snabb cykelfärd därifrån. Stulit har jag aldrig gjort, och det är väl bra det. Gått mot röd gubbe. Slängt stenar genom fönstrena på ett hus (hey, det var övergivet). Sen.. det var nog det. Jag är en snäll gosse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Inget.. har aldrig snattat eller nån sån skit har klottrat men aldrig blivit tagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Att tanka filmer och musik whateva är lika mkt stöld som att snatta Skillnaden tycker jag är att nästintill ALLA tankar filmer och musik. Och sen så gör man ju en kopia av filmen eller låten, till skillnad från snatteri där man tar en sak, man gör inte en kopia av saken och sen drar därifrån direkt. Men det är lite fult det där med 800krs gränsen. Jag kan alltså gå in i en affär o sno en Game Cube (finns säkert för 800 spänn nånstans på nån rea) och enbart bli anmäld för snatteri. Lite knas är det iaf. Redigerad 15 februari, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Mycket.. Klottrat och snattat m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vandaliserat och tagit någons cykel någon gång när det behövdes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vill helst inte berätta nåt då morsan och flera andra kan se... Jag har dock aldrig snattat! Det är jag faan stolt över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts