Jump to content

Olagligt


berit
 Share

Recommended Posts

Ja herregud, ni är verkligen inte de värsta. Men jag hade porträtterat dig så oskyldig, och så var du... Maffiaboss nästa.  ;)

Ledssen att förstöra din bild av mig. ^_^

Men jag är en ganska snäll människa. Har aldrig varit en sån som snattar och förstör och misshandlar. Ingen sk. värsting. Men detta var grejer som vi gjorde för att fixa pengar. Vi var ju fattiga.

Men visst, det ger en inte rätt att sno.

Men som Moroni_Family resonerar är ju bara dumt.

Jag tycker inte att man kan säga att snatta inte är lika fel som att göra något annat.

Antingen gör man ett brott eller så gör man det inte.

Att sno ett Tuggumi paket på konsum är inte lika grovt brott som att råna en värde transport, men båda är fel. Snattaren är inte mindre dum än rånaren.

Låt säga att vi bara hade snott från välbärgade rikemans studenter, skulle ni då ha mer förståelse för mig?

Du är en idiot Siana, för att du snor 10.000:- från en Fattig student, men jag är bara dum som snor 10.000:- från en rik student...?!

Dubbel moralen lyser ju så man blir tvungen att ha solglasögon...

Edit, f*n, jag har ju fått halva forumet emot mig för nått jag har gjort för några år sedan och inte kan göra nått åt idag. :)

Komigen, skillnad om man inte hade bättrat sig utan fortsätter bete sig som en knasst.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 492
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Uppenbart att du ljuger men även så, så är det j*vligt korkat. För fy F*N för sådana idi*ter...

För det första vet du inte vad det handlar om, och för det andra kommer du säkert skratta åt kille nu när jag berättar om det, samtidigt som du tycker synd om han .

Det hela började med att man får höra lite snack i stan om en kille som också bor här. bland annat att han visar kuken i cam och är allmänt fuckad i huvudet.

Mina två kompisar är hemma hos mig, en vanlig dag. puffar lite vattenpipa, snackar skit och dampar så att morsan tror vi gökar.

Vi kommer på idén att testa om det verkligen var sant med den här killen.

Sagt och gjort.

Vi gör en msn, sexig_sara, ungefär så, addar honom och börjar små prata.

Som jag sa innan om att han var fuckad så menar jag det.. Vi frågar honom om han vill visa sig i cam och runka. Först säger han nej, men bara genom att fråga en enda gång till så går han med på det och runkar..

Vi dör.

Vi spelar in allting men nått program, och sparar filmen.. inge mer med det.

2 dagar senare skriver vi till han igen att runka för oss, eller "sara". han gör det, självklart på första försöket vi frågar..

vi dör igen.

Även nu spelar vi in han igen, och på slutet av filmen som för övrigt är 16 minuter lång så frågar vi om han vill se oss i camen, och vi sätter på den. Vi skrattar åt honom och pekar elakt med våra fingrar.

Men det var inte allt, BARA fem minuter efter att vi visat oss i camen så addar vi han med en annan msn. Ber honom runka, men då säger han "nej, jag blev nyss lurad av två killar när jag runkade".

attans tänker vi, men har är ju körd så vi fråga igen, men ännu ett nej.. så, vi fråga en gång till och då sa han ok..

han börja runka och hölla på. vi skrev att han skulle ta av sig kläderna och lägga sig i sängen, och det gjorde han. JAHA, tänkte vi . vi kan få han göra saker.

vi skrev, smek dig på fläsket (han är lite tjock) och det gjorde han.

WTF ?

vänd röven hit, och stoppa in ett finger i röven.

ännu mer WTF?

han gjorde det, vi dog.

sen satt vi på våran cam, och killen mådde inte bra.

1½ månad senare kom polisen och tog våra datorer. (det här var runt 25 januari) och senast i dag fick vi reda på att dom även har tagit två andra killars datorer som gjort samma sak.

imorn ska jag på förhör igen & prata med advokaten.

Alla 3 filmerna läckte ut i stan, alla såg dom och det var så polisen fick nys om det.

Tror du mig?

visst mår jag dåligt över det här. att vi förstört en unges liv. en unge som inte gick till skolan på 2 månader. när han kom tillbaka till skolan fick han ha en "livvakt"

men, det mesta är glömt nu.. ingen som längre är på honom och trakaserar honom.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu olagliga saker säger du?

Laddat ner

Delat ut

Kört trimmat

Cyklat utan hjälm (när jag var 14 år)

Spelat in folk i sovrummet som har haft en intim stund, filmen "råkade" läcka ut på nätet tack vare kompisen som var med mig.

Sprängt postlådor.

Och några fler saker jag inte kan riktigt komma på just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Cyklat utan hjälm (eller rättare sagt: aldrig cyklat med hjälm)

*Nedladdande av patentskyddat material

**CENSUR*

*Kört moppe även om jag är under 15 år

*Haft sönder en ruta som satt igång larmet på min skola (medhjälp, då)

*Orsakat brandlarmet till min skola av misstag

*Hot (mot en småtting som sen inte vågade gå till skolan, och eftersom jag hade klippt till han en gång tidigare så blev jag polisanmäld, dock med avslag :P )

*Svort på allmän plats ;P

*Laddat ner spel m.m till skolans datorer (straff: hemringning, i vissa fall betala skadestånd och kvarsittning för dom som går i 7:an och uppåt) :P

*Spelat spel från 18 år :D

*Snott filmer, spel m.m från kompisar :ermm: nåt som jag faktiskt skäms för, men det är svårt att motstå frestelsen på folks saker ^_^

*Druckit alkohol

*Rökt tobak

*Mobbing

Kan nog komma på fler om jag orkar men nu är jag trött ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lite nya "synder":

Kört Moped/Bil trots jag är/var under åldern.

Kört moped utan hjälm. (Skulle köra hem med min polares moppe som blivit lagad, och när jag PRECIS gått av moppen kommer snuten. :ermm: )

Druckit alkohol.

Använt tobak, men det är väl inte olagligt även om man är under 18?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lite nya "synder":

Kört Moped/Bil trots jag är/var under åldern.

Kört moped utan hjälm. (Skulle köra hem med min polares moppe som blivit lagad, och när jag PRECIS gått av moppen kommer snuten. :ermm: )

Druckit alkohol.

Använt tobak, men det är väl inte olagligt även om man är under 18?

Eftersom man låter kidsen blossa på för fullt i skolan (eller utomhus då, för att vara petig) så tror jag inte att det är olagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...