kariya Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Att cykla utan hjälm är bara sjukt inte tt dugg coolt! Aja jag skiter i om ni får era huvuden krossade näst gång ni rammlar. Vad är coolt då? Jag cyklar utan hjälm för att jag dels kan cykla och har aldrig trillat och slagit i min skalle och för att det är ju inte så bekvämt att ha en fet hjälm på huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vad är coolt då? Jag cyklar utan hjälm för att jag dels kan cykla och har aldrig trillat och slagit i min skalle och för att det är ju inte så bekvämt att ha en fet hjälm på huvudet Sen ser man ut som en jävla mupp med en ful jävla kruka på huvudet. Skulle hellre cykla med MC hjälm än ta på mig en ful äcklig cykelhjälm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Har gjort det jag skrev innan med det som hände mig idag är fan det värsta som hänt Blev anklagad av en lärare att jag hade snott henne plånbok. Läs vardagssnack där står allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Har läst det och den jälva läraren har ju fan d*mp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Har läst det och den jälva läraren har ju fan d*mp!! Haha ja hon är helt psykad ! Hon sa till oss att vi var dumma i huvudet och att jag var en idiot Och att hon blev äcklad av att se oss typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Haha ja hon är helt psykad ! Hon sa till oss att vi var dumma i huvudet och att jag var en idiot Och att hon blev äcklad av att se oss typ. Då drar man... *ziiiip* upp gylfen och plockar fram nåt skoj, och frågar om hon fortfarande är äcklad? Testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Det enda jag har gjort är att boxat till en moppeåkare på hjälmen med knogjärn så att han vingla ner i ån xD Men han klarade sej. Och jag var full xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Och jag rånade din hjärna på alla hjärnceller. Synd att jag inte fick så många.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Inget.. Tankat saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Cyklat utan hjälm @ 14 års ålder Fildelning sådanna busiga saker sysslar jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Jagat min klasskamrat med kniv... Fastän min mor tyckte jag skulle ta en gaffel... Edit: Åkt oregistrerad, trimmad moppe utan hjälm ,samtidigt jag skjutsat, till en annan stad för att fika. Redigerad 26 april, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Har krossat en gatlykta Har också åkt bak på trimmad moppe utan hjälm, på en landsväg på värmdö. UTAN LYSEN Min läskigaste moppe tur Redigerad 26 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Typ dom värsta jag gjort. - Misshandel. - Vandalism, sprängde ett fönster med några smällare (inte med vilja). - Jaktat fåglar med luftgevär. Redigerad 26 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Typ dom värsta jag gjort. - Misshandel. - Vandalism, sprängde ett fönster med några smällare (inte med vilja). - Jaktat fåglar med luftgevär. Vad hände på misshandeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Fy fan vilken sjuk tråd. Skryta om vad man har gjort som är olagligt. Jag skulle aldrig snatta. Det är förbjudet enligt Gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Fy fan vilken sjuk tråd. Skryta om vad man har gjort som är olagligt. Jag skulle aldrig snatta. Det är förbjudet enligt Gud. Gud kom ju inte på lagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Gud kom ju inte på lagarna Nej men han sa i bibeln (som jag inte tror på) att dom man tog något (t.ex kor) så skulle man dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Nej men han sa i bibeln (som jag inte tror på) att dom man tog något (t.ex kor) så skulle man dö. Ganska hemsk, den där gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Ganska hemsk, den där gud Mjo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Kukmätarn. - Vandalisering - 'Grovt' snatteri kanske man ska kalla det. Gick till ett överskottslager med några polare och låste in oss i kylrummet och packade på oss läsk och öl. Tjohej. - Rökt fast jag är minderårig? - Alkohol på allmän plats. - Fotat av CD-keys i affären. Listan har fyllts på sen sist. Fast det är väl mest trivala brott som nästan alla gjort. Redigerad 26 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts